Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

illuminati kultti tappoi whitney houstonin

Vierailija
03.01.2014 |

illuminati kultti tappoi whitney houstonin

heillä on vuosittainen tapahtuma jossa rukoillaan saatanaa ja valitaan veriuhri (siis musa/julkkispiirit ja sen jälkeen juuri ennen grammyjä tai awardseja kuolee joku, kuten aiemmin michael jackson, amy winehouse

pelottava video ja outoja yhteensattumia musamaailmassa samaan aikaan.

(otsikko harhaanjohtava koska nicki minaj ei tappanut whitneyä, illuminati, henki tappo)

lisää löytyy netistä, ihme ettei ole tullut tarkempaa dokakria tms. eikö uskalleta ottaa esille?

Beyonce on vahvaistanut oprahin haastattelussa että illuminati oli syynä Whitneyn kuolemaan.

Nicki minaj

http://www.youtube.com/watch?v=ffdQlTUFxTU

Nää ihmiset eivät ole kuin rumia  ihmisraunioita ilman isoa koneistoa heidän takanaan ja se iso koneiisto on kieroutunut.

ja ihmiset hurraa sokeina.

nicki minaj on kirjoittanut biisin serkkunsa kuolemasta, yksityiskohtaisesti kuvaen murha tavan ja kuukauden, vaikka biisi tehtiin vuotta ennen kuin serkku kuoli. Näin käy kun rukoilee saatanaa. tapahtuman johdosta nicki minaj nousi listahitiksi.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:39"]

Oprahin haastattelu videolla löytyy netissä mutta sitä ei voi katsoa suomessa, sen sijaan siitä kirjoitettu ja kopsattu blogipostaus löytyy yllä sekä muualta.

Olin todella yllättynyt että tässähän olikin perää

[/quote] Mina asun USAssa ja taalla se nakyy mutta ei siina kylla ole sanaakaan siita kahden kuukauden raskaudesta eika liskosynnytyksesta mitka blogista loytyy. Tai sitten ne puhuvat Klingonia ja minusta se vaan kuulostaa englannilta enka ymmarra mistaan mitaan. :)

Vierailija
42/62 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:39"]

Oprahin haastattelu videolla löytyy netissä mutta sitä ei voi katsoa suomessa, sen sijaan siitä kirjoitettu ja kopsattu blogipostaus löytyy yllä sekä muualta.

Olin todella yllättynyt että tässähän olikin perää

[/quote] Mina asun USAssa ja taalla se nakyy mutta ei siina kylla ole sanaakaan siita kahden kuukauden raskaudesta eika liskosynnytyksesta mitka blogista loytyy. Tai sitten ne puhuvat Klingonia ja minusta se vaan kuulostaa englannilta enka ymmarra mistaan mitaan. :)

[/quote]

mistä ihmeen liskosynnytyksestä? kyse oli oprahin ja beyoncen keskustelu jossa oprah kysyy illuminatista beyoncelta.

ja muille, illuminati ei ole ihminen joka käy ampumassa jne. nicki minajhan kirjoitti että serkku ammutaan ja näin kävi, henkimaailma johdatti asiat juuri näin että tuli ammutuksi. oletteko ateisteja tms kun ette ymmärrä että on olemassa hyvä ja paha henkimaailma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/62 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 09:58"]

ja muille, illuminati ei ole ihminen joka käy ampumassa jne. nicki minajhan kirjoitti että serkku ammutaan ja näin kävi, henkimaailma johdatti asiat juuri näin että tuli ammutuksi. oletteko ateisteja tms kun ette ymmärrä että on olemassa hyvä ja paha henkimaailma?

[/quote]

Onkohan sulla tämä illuminatiasia nyt ihan hallussa

Vierailija
45/62 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ihmiset alkaa vähitellen herätä ja ymmärtää ettei totuus tule valtamedian kautta.

Vierailija
46/62 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko pelottaa :´( En uskalla enää kuunnella radiota, kun saatan kuulla sieltä noiden rihannojen ja muiden sielunsa myydeiden(?) pakanallisia biisejä.

Miten mä voin suojautua noilta illuminati-jutuilta? Ihan oikeasti!

Vierailija
47/62 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:25"]

Mua alko pelottaa :´( En uskalla enää kuunnella radiota, kun saatan kuulla sieltä noiden rihannojen ja muiden sielunsa myydeiden(?) pakanallisia biisejä.

[/quote]

Auttaisko semmonen foliohattu? 

Vierailija
48/62 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:25"]Mua alko pelottaa :´( En uskalla enää kuunnella radiota, kun saatan kuulla sieltä noiden rihannojen ja muiden sielunsa myydeiden(?) pakanallisia biisejä.

[/quote]

Et mitenkään. Illuminati tuhoaa meidät kaikki.

Vierailija
49/62 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:25"]Mua alko pelottaa :´( En uskalla enää kuunnella radiota, kun saatan kuulla sieltä noiden rihannojen ja muiden sielunsa myydeiden(?) pakanallisia biisejä.

[/quote]

Et mitenkään. Illuminati tuhoaa meidät kaikki.

[/quote]

Kyllä, NWO! Eihän tässä voi muuta kuin vavista!

(Tai sitten jatkaa elämää aivan normaalisti ja antaa hullujen hajota hysteriaansa.) 

Vierailija
50/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhhhhh idioooootiittttt vittuvoikeesti te ootte tyhmiä illuminaattii ei oo ollu 200 vuotee koska se kiellettii menkää lukee wikipedia ensi ennenku tuutte tånne vinkuu!!!121@! -.-

Vierailija
51/62 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:59"]

Illuminati on täyttä totta. Sääliksi käy niitä urveloita jotka ei usko, huonosti tulee käymään. Illuminatin 2015 uhri on Angelina Jolie. mm. Pariisin ampumisvälikohtaus oli lavastettu ja se oli vasta alkusoittoa tälle vuodelle.

[/quote]huih! se nähdään vuoden 2015 aikana mitä angelinalle käy. tää pätkä oli mielenkiintoinen

Vierailija
52/62 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että porukkaa heräilee. Itse olen tutkinut ja seurannut paljon aihetta. Surullista lukea näitä "soopaa", "satuilua" kommentteja. Näistä tyypeistä Illuminati on saanut otteensa. Uskotaan kaikki mitä valtamedia sanoo. Eliitti omistaa median ja päättää siis mitä kuraa me katsotaan/kuuntelemme. :) Ihmiset on oravanpyörässä, painaa töitä kuin orjat jotta eliitti saa lisää ja lisää massia. Eliitille ihmiset on pelinappuloita, ei muuta. Meitä sairastutetaan ruualla, vedellä, ilmalla (chemtrails), rokotteilla, kaikella. Meidän halutaan nukkuvan. Kuulostaa unelmien elämältä, "onneksi se on vain satua" :D Valitettavasti ei ole. Suosittelen kaikkia perehtymään asiaan enemmän.

Vierailija
53/62 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/62 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:49"]

Onks Whitney kuollut??

En tosiaan jaksa katsoa videoita läpi, ei pahemmin kiinnosta.

[/quote]

Pelkuri

Vierailija
55/62 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ap. Se pössyttely vähemmälle.

Vierailija
57/62 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Youtubesta Rauni-Leena Luukanen-Kilden videoita. Viisas nainen, joka tiesi liikaa ja eliitti murhasi hänet.

Vierailija
58/62 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illuminati on täyttä totta. Sääliksi käy niitä urveloita jotka ei usko, huonosti tulee käymään. Illuminatin 2015 uhri on Angelina Jolie. mm. Pariisin ampumisvälikohtaus oli lavastettu ja se oli vasta alkusoittoa tälle vuodelle.

Nyt alkaa tulla kiire.Joulunako se sitte teurastetaan?

Vierailija
59/62 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks angelina jolie on vielä elossa?