illuminati kultti tappoi whitney houstonin
illuminati kultti tappoi whitney houstonin
heillä on vuosittainen tapahtuma jossa rukoillaan saatanaa ja valitaan veriuhri (siis musa/julkkispiirit ja sen jälkeen juuri ennen grammyjä tai awardseja kuolee joku, kuten aiemmin michael jackson, amy winehouse
pelottava video ja outoja yhteensattumia musamaailmassa samaan aikaan.
(otsikko harhaanjohtava koska nicki minaj ei tappanut whitneyä, illuminati, henki tappo)
lisää löytyy netistä, ihme ettei ole tullut tarkempaa dokakria tms. eikö uskalleta ottaa esille?
Beyonce on vahvaistanut oprahin haastattelussa että illuminati oli syynä Whitneyn kuolemaan.
Nicki minaj
http://www.youtube.com/watch?v=ffdQlTUFxTU
Nää ihmiset eivät ole kuin rumia ihmisraunioita ilman isoa koneistoa heidän takanaan ja se iso koneiisto on kieroutunut.
ja ihmiset hurraa sokeina.
nicki minaj on kirjoittanut biisin serkkunsa kuolemasta, yksityiskohtaisesti kuvaen murha tavan ja kuukauden, vaikka biisi tehtiin vuotta ennen kuin serkku kuoli. Näin käy kun rukoilee saatanaa. tapahtuman johdosta nicki minaj nousi listahitiksi.
Kommentit (62)
Illuminati on täyttä totta. Sääliksi käy niitä urveloita jotka ei usko, huonosti tulee käymään. Illuminatin 2015 uhri on Angelina Jolie. mm. Pariisin ampumisvälikohtaus oli lavastettu ja se oli vasta alkusoittoa tälle vuodelle.
"Nicki minaj (Onika Tanya Maraj) syntyi intialaista ja afro-trinidadilaista syntyperää oleville vanhemmille 8. joulukuuta 1982 New Yorkissa. Nickin isä oli alkoholisti, riippuvainen huumeista ja yritti tappaa vaimonsa. Alunperin hän halusi näyttelijäksi. Hän kuitenkin nousi pinnalle laulajana kappaleellaan Super bass."
Tuossa kyseisessä biisissä ei kyllä mainita yhtään mitään kenenkään serkusta, murhasta, tai kuukaudesta. Otappa ne lääkkeesi ap.
Onhan näitä ihan mielenkiintoista katsoa vaikka onkin niin helvetin skitrofreenista settiä :D lueskelen aina joskus öisin kun en saa unta eri salaliittoteorioista ja huhhuh mihin kaikkeen jengi uskoo.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 10:06"]Marilyn mansonin keikkataktioinnit ovat sairaita, sanoituksia myöten. raamatun sivujen syömistä ym. youtubesta löytyy
Herra Manson on ihana! :D En silti usko hänen uskovan, tai kuuluvan illuminatiin/muihinkaan satujuttuihin.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:12"]Onhan näitä ihan mielenkiintoista katsoa vaikka onkin niin helvetin skitrofreenista settiä :D lueskelen aina joskus öisin kun en saa unta eri salaliittoteorioista ja huhhuh mihin kaikkeen jengi uskoo.
[/quote]
Minulla on ihan oikeasti skitsofrenia ja kuulen ja näen harhoja, enkä siltikään jaksa uskoa illuminatiin, salaliittoteoeioihin tai muihin höpöhöpöön :Dd Mutta minfosta on kiva silti lukea näitä juttuja + kauhutarinoita öisin, oletko sinä koskaan pyörinyt minfossa, vai mistä luet juttujasi? :)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:21"]AP, kiitti linkeistä. Selailin noita juttuja tovin, ja varmistuin siitä, että Hollywoodissa on todellakin meneillään saatananpalvontakultti, mitä en tiennyt ennen. En kuitenkaan kauhistunut, enkä kauhistu, sillä oon uudestisyntynyt kristitty, ja kiva ja lempeä Jeesus on mun puolella, tai oikeammin niin, että mä oon Jeesuksen puolella :) Eikä Jeesus ole mikään nynny, vaan hän tulee pian voittamaan nämä kaikki muka-vahvat saatananpalvojat ja pelottelijat. Rauhaa elämääsi <3
[/quote]
Ap vastailee itselleen :'D
AP, kiitti linkeistä. Selailin noita juttuja tovin, ja varmistuin siitä, että Hollywoodissa on todellakin meneillään saatananpalvontakultti, mitä en tiennyt ennen. En kuitenkaan kauhistunut, enkä kauhistu, sillä oon uudestisyntynyt kristitty, ja kiva ja lempeä Jeesus on mun puolella, tai oikeammin niin, että mä oon Jeesuksen puolella :) Eikä Jeesus ole mikään nynny, vaan hän tulee pian voittamaan nämä kaikki muka-vahvat saatananpalvojat ja pelottelijat. Rauhaa elämääsi <3
sitä haastattelua ei ole linkkinä koska sitä ei voi katsoa suomessa, kaikkoko teille pitäisi tuoda eteen, menkää googleen sieltä se youtubesta löytyy sanoilla rihanna illuminati oprah tms.
ja näistä kyseisistä artisteista sen verran että jos tutustuu biisiien sanoituksiin niin älyttömän usein lauletaan siitä että ollaan superrikkaita se on mahtavaa, haluan tätä ikuisesti, seuratkaa ja palvotkaa minua jne jne. juuri sellaista mikä vain todistaa että sielu on myyty rahasta, näitä seuraamalla seuraa itse saatanaa joka heille menestyksen on antanut. laulavat myös että sietää kuolla jos ei seuraa mukana yms yms.
esim nicki minaj/rihanna Fly
Nicki minaj- I am your leader
jay z - crown-lucifer
kyseiset artistit levyttävät keskenään ja kumma kun samat merkit on niiden videoissa, shakkiruutulattiat, eläinhahmot jne jne.
Ei kun ne on ne toiset Illuminatit kadun toisesta päästä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:39"]
Oprahin haastattelu videolla löytyy netissä mutta sitä ei voi katsoa suomessa, sen sijaan siitä kirjoitettu ja kopsattu blogipostaus löytyy yllä sekä muualta.
[/quote]
Löytyy yllä, mistä? Youtube linkkejä vain. Vai olenko mä osa tätä kaikkea eikä mulle saa näyttää sitä postausta?
[/quote]
video ei toimi suomessa
http://www.reductress.com/beyonce-admits-to-being-a-member-of-the-illuminati/
"The pinnacle of the interview was when Oprah solemnly asked if the Illuminati was behind the death of Whitney Houston. “Yes, that was us. I was there for that. But at the time I felt, in my heart, that that was what she would have wanted,” said Beyoncé.
She had a good run.”
"Then the two embraced and turned to a cheering audience while flashing the devil’s sign and smiling."
Yea right. :D Kuka tätä soopaa uskoo.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:56"]
Illuminati tarkoittaa valaistuneita, ihan noin kielellisesti.
Mä olen niin harhaanjohdettu, että kuvittelin Houstonin hukkuneen kylpyammeeseen ja että jonkinnäköisten kemikaalien käytöllä oli osuutta asiaan. Että ihan itse oli vastuussa kohtalostaan. Vaan mistäpä minä, vaivainen mato matkalainen maan, noin merkittävien ihmisten kuolemista mitään tiedän ...
[/quote]
Hei pliis, et kai sä oikeasti luule, että nuo isot starat tuosta noin vaan kuolee itse aiheuttaen kuolemansa tai muuta silleen niinqu. Siis niinku kaikki nuo, Whitney ja etenkin Tupac (illuminati jyllää tosi vahvana tuolla räppipiireissä), on illuminatin uhreja.
Oikeasti tämä on vähän sama kuin ufoihin uskominen. :D
[/quote]
Siis nyt mua kyll hävettää! Mä luulin et Tiupac ammuttii, sillee autosta, eli oli joku jengi juttu. Mutta sit ne kai oliki nää illuminaatit ketkä sen ampu. Kiitti ku oikasit mun harhasii tietoi.
Se, mitä Oprah sanoo on aina totta. Ja tietty Beyoncé oli mukana tappamassa Whitnii. Joutuuxe nyt vankilaan? Tuleexe johonkin Maailman kovimmat naisvankilat ohjelmaan sit?
16
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:56"]
Illuminati tarkoittaa valaistuneita, ihan noin kielellisesti.
Mä olen niin harhaanjohdettu, että kuvittelin Houstonin hukkuneen kylpyammeeseen ja että jonkinnäköisten kemikaalien käytöllä oli osuutta asiaan. Että ihan itse oli vastuussa kohtalostaan. Vaan mistäpä minä, vaivainen mato matkalainen maan, noin merkittävien ihmisten kuolemista mitään tiedän ...
[/quote]
Hei pliis, et kai sä oikeasti luule, että nuo isot starat tuosta noin vaan kuolee itse aiheuttaen kuolemansa tai muuta silleen niinqu. Siis niinku kaikki nuo, Whitney ja etenkin Tupac (illuminati jyllää tosi vahvana tuolla räppipiireissä), on illuminatin uhreja.
Oikeasti tämä on vähän sama kuin ufoihin uskominen. :D
[/quote]
Siis nyt mua kyll hävettää! Mä luulin et Tiupac ammuttii, sillee autosta, eli oli joku jengi juttu. Mutta sit ne kai oliki nää illuminaatit ketkä sen ampu. Kiitti ku oikasit mun harhasii tietoi.
Se, mitä Oprah sanoo on aina totta. Ja tietty Beyoncé oli mukana tappamassa Whitnii. Joutuuxe nyt vankilaan? Tuleexe johonkin Maailman kovimmat naisvankilat ohjelmaan sit?
16
[/quote]
Ei joudu, ku tää illuminatijutska suojelee sitä.
huii!