illuminati kultti tappoi whitney houstonin
heillä on vuosittainen tapahtuma jossa rukoillaan saatanaa ja valitaan veriuhri (siis musa/julkkispiirit ja sen jälkeen juuri ennen grammyjä tai awardseja kuolee joku, kuten aiemmin michael jackson, amy winehouse
pelottava video ja outoja yhteensattumia musamaailmassa samaan aikaan.
(otsikko harhaanjohtava koska nicki minaj ei tappanut whitneyä, illuminati, henki tappo)
lisää löytyy netistä, ihme ettei ole tullut tarkempaa dokakria tms. eikö uskalleta ottaa esille?
Beyonce on vahvaistanut oprahin haastattelussa että illuminati oli syynä Whitneyn kuolemaan.
Nicki minaj
http://www.youtube.com/watch?v=ffdQlTUFxTU
Nää ihmiset eivät ole kuin rumia ihmisraunioita ilman isoa koneistoa heidän takanaan ja se iso koneiisto on kieroutunut.
ja ihmiset hurraa sokeina.
nicki minaj on kirjoittanut biisin serkkunsa kuolemasta, yksityiskohtaisesti kuvaen murha tavan ja kuukauden, vaikka biisi tehtiin vuotta ennen kuin serkku kuoli. Näin käy kun rukoilee saatanaa. tapahtuman johdosta nicki minaj nousi listahitiksi.
Kommentit (62)
Joko tää illuminati vouhotus ylettyy Suomeenkin. Cheek on muuten osa illuminatia. Katsokaa vaikka sitä sen "pöllön silmä" käsimerkkiä. ;) Mutta onhan Cheek Suomen Jay-Z, joka on itse Ameriiikan pääpiru. Lol
Ahaa. Kukakohan on kultin seuraava uhri?
Se mitä ne rukoilee ja palvoo on raha ja maine. Se on se niiden saatana.
Ai ap on se saatanapalvonta-hihhuli jonka jutuissa ei ole mitään järkeä.
Minka maalainen tama reppana on? Lous Andjeliis? Helmikuu lyhennetty Fev. (p.o. Feb). Nicki Minai?
Hei vitosen alapeukuttaja! Mitä ne sitten palvoo ja himoitsee jos ei rahaa ja mainetta?
VOISITTEKO KATSOA NUO LÄPI JA SITTEN KOMMENTOIDA?
onhan se totta että itsehän sen ovat myöntäneet niin turhaa te täällä vauhkoatte ap:lle että hän on sekaisin.
Ai se sama Illuminati kuin Enkelit ja demonit -kirjassa?
Onks Whitney kuollut??
En tosiaan jaksa katsoa videoita läpi, ei pahemmin kiinnosta.
katson kunhan pääsen tietokoneelle. Mua on pitkään kiinnostanut tämä illuminati-hömpötys. Jenkit on niin... no, you know! :D
älä sit kommentoi jos et perehdy asiaan nro 12
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:51"]
katson kunhan pääsen tietokoneelle. Mua on pitkään kiinnostanut tämä illuminati-hömpötys. Jenkit on niin... no, you know! :D
[/quote] No, I don't know! Would you please explain it to me. I'm kind of perplexed trying to figure it out.
Illuminati tarkoittaa valaistuneita, ihan noin kielellisesti.
Mä olen niin harhaanjohdettu, että kuvittelin Houstonin hukkuneen kylpyammeeseen ja että jonkinnäköisten kemikaalien käytöllä oli osuutta asiaan. Että ihan itse oli vastuussa kohtalostaan. Vaan mistäpä minä, vaivainen mato matkalainen maan, noin merkittävien ihmisten kuolemista mitään tiedän ...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:56"]
Illuminati tarkoittaa valaistuneita, ihan noin kielellisesti.
Mä olen niin harhaanjohdettu, että kuvittelin Houstonin hukkuneen kylpyammeeseen ja että jonkinnäköisten kemikaalien käytöllä oli osuutta asiaan. Että ihan itse oli vastuussa kohtalostaan. Vaan mistäpä minä, vaivainen mato matkalainen maan, noin merkittävien ihmisten kuolemista mitään tiedän ...
[/quote]
Hei pliis, et kai sä oikeasti luule, että nuo isot starat tuosta noin vaan kuolee itse aiheuttaen kuolemansa tai muuta silleen niinqu. Siis niinku kaikki nuo, Whitney ja etenkin Tupac (illuminati jyllää tosi vahvana tuolla räppipiireissä), on illuminatin uhreja.
Oikeasti tämä on vähän sama kuin ufoihin uskominen. :D
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:47"]
onhan se totta että itsehän sen ovat myöntäneet niin turhaa te täällä vauhkoatte ap:lle että hän on sekaisin.
[/quote]
Ja tätähän ei suinkaan ole sekopää ap kirjoittanut..?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:39"]
heillä on vuosittainen tapahtuma jossa rukoillaan saatanaa ja valitaan veriuhri (siis musa/julkkispiirit ja sen jälkeen juuri ennen grammyjä tai awardseja kuolee joku, kuten aiemmin michael jackson, amy winehouse
pelottava video ja outoja yhteensattumia musamaailmassa samaan aikaan.
(otsikko harhaanjohtava koska nicki minaj ei tappanut whitneyä, illuminati, henki tappo)
lisää löytyy netistä, ihme ettei ole tullut tarkempaa dokakria tms. eikö uskalleta ottaa esille?
Beyonce on vahvaistanut oprahin haastattelussa että illuminati oli syynä Whitneyn kuolemaan.
Nicki minaj
http://www.youtube.com/watch?v=ffdQlTUFxTU
Nää ihmiset eivät ole kuin rumia ihmisraunioita ilman isoa koneistoa heidän takanaan ja se iso koneiisto on kieroutunut.
ja ihmiset hurraa sokeina.
nicki minaj on kirjoittanut biisin serkkunsa kuolemasta, yksityiskohtaisesti kuvaen murha tavan ja kuukauden, vaikka biisi tehtiin vuotta ennen kuin serkku kuoli. Näin käy kun rukoilee saatanaa. tapahtuman johdosta nicki minaj nousi listahitiksi.
[/quote] En tiennytkaan etta on Grammyt ja sitten Awardsit, ei ainakaan ole telkkarissa naytetty noita jalkimmaisia. Missa pain maata tama kokous pidetaan, olisi kiva tietaa. Kuka on Oprahi, laitas linkkia siihen haastatteluun.
Oprahin haastattelu videolla löytyy netissä mutta sitä ei voi katsoa suomessa, sen sijaan siitä kirjoitettu ja kopsattu blogipostaus löytyy yllä sekä muualta.
Olin todella yllättynyt että tässähän olikin perää
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:39"]
Oprahin haastattelu videolla löytyy netissä mutta sitä ei voi katsoa suomessa, sen sijaan siitä kirjoitettu ja kopsattu blogipostaus löytyy yllä sekä muualta.
[/quote]
Löytyy yllä, mistä? Youtube linkkejä vain. Vai olenko mä osa tätä kaikkea eikä mulle saa näyttää sitä postausta?
Vieläkö jaksat jatkaa? Mene satuilemaan muualle.