Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni osti tekopillun - loukkaannunko tyhjästä?

Vierailija
03.01.2014 |

Mies saisi minulta aitoa juuri silloin kun haluaa, mutta ei halua. Jos meillä olisi aktiivinen ja hyvä seksielämä, en usko että feikkitoosa haittaisi mutta tässä tilanteessa harmittaa :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi kustantamaan sinulle sitten "the rabbit" tms, ja hellyyttä yms harrastatte sitten ilman mitään takaa-ajatuksia.

Vierailija
2/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta kuuluu Porvooseen tällä kertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika outoa on. jos sinä et kelpaa mutta lelutoosa kyllä. osta itelles kunnon kaveri ja tyydy siihen.

Vierailija
4/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisiko mies vibraattoristasi?

Seksi ja masturbaatio eivät ole toisensa poissulkevia asioita.

Vierailija
5/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisiko laihduttaa?

Vierailija
6/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ihan normaali halu masturboida. Kyllä aikuiset ihmiset tämän ymmärtävät. 

En usko että olet nainen.

Vierailija
7/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otin itseeni turhan pienestä syystä? Pahoittelen ja pitänee pyytää anteeksi mieheltäkin. Harmittaa vain kun tosiaan minä olisin halukas aina eikä hänelle kelpaa.

Sille joka ehdotti laihduttamista - sen lisäksi ettei se oikeasti ratkaise ongelmia niin en jaksa uskoa että 171/58 olisi jotain mistä realistisesti pitäisi ottaa pois.

Vierailija
8/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä loukkaannuttavaa siinä on? Vetäisikö miehesi herneet nenään, jos ostaisit dildon?

Vierailija
9/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=DDDD No jo on mies!!!

Käyttää feikkii vaik ois tuoretta tavaraa tarjolla.lol.

Vierailija
10/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:48"]

Eli otin itseeni turhan pienestä syystä? Pahoittelen ja pitänee pyytää anteeksi mieheltäkin. Harmittaa vain kun tosiaan minä olisin halukas aina eikä hänelle kelpaa.

Sille joka ehdotti laihduttamista - sen lisäksi ettei se oikeasti ratkaise ongelmia niin en jaksa uskoa että 171/58 olisi jotain mistä realistisesti pitäisi ottaa pois.

[/quote]

Asetetaas kysymys toisinpäin: nainen ostaa dildon ja kieltäytyy seksistä miehen kanssa, onko miehellä oikeus loukkaantua?

Pointtina on se, että seksileluissa ei ole mitään pahaa, kunhan ei kieltäydy seksistä kumppanin kanssa. Minusta se olisi äärimmäisen loukkaavaa, jos mies ostaisi tekovaginan, eikä harrastaisi minun kanssani enää seksiä. Aivan takuulla myös mies loukkaantuisi, jos ostaisit tekokyrvät ja jättäisit miehen runkkailemaan keskenään ylhäisessä yksinäisyydessä. Tai sitä kait se miehesi näköjään haluaa...

Seksilelut seksin lisäksi on ok, seksilelut parisuhteessa ja kumppanin puutos ei ole ok (jos puute johtuu toisen seksileluista). Keskustele miehesi kanssa, miksi hän ei halua seksiä ollenkaan kanssasi, vaan ennemmin runkata seksileluun.

Vierailija
11/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaapa miehesi pili poikki!

Vierailija
12/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein sitten harrastatte seksiä keskenänne?

Vierailija
13/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan hyvä juttu. Minunkin miehelläni on tekopillu ja minulla on tekokikkeli. Silloin kun emme jaksa harrastaa seksiä, tökimme vaan sitä tekomunaa tekopilluun noin 5 minuuttia ja sillä siitäkin sitten pääsee.

Vierailija
14/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme seksiä mielestäni turhan harvoin, noin kerran viikkoon. Yleensä niin että minä olen päällä. Ja mies sanoo että seksielämämme on kulahtanutta ja tylsää, mutta ei kerro miten haluaisi asioiden muuttuvan. Mielestäni asioita on kohtalaisen haastavaa muuttaa, jollei seksiä harrasteta..

Oletan, että mieheni ottaisi itseensä mikäli minä ostaisin dildon. Se tässä jurppiikin että hän pitää ajatusta tekokullista kamalana mutta ei nähnyt mitään ongelma tekopillun ostossa. Ehkä olen vain rajoittunut mutta en ymmärrä.

Vierailija
15/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle

Ostin miehelleni vuosia sitten yllätykseksi tekopimpin. Hän piti toimintaani ja tekovärkkiä naurettavana eikä tietääkseni ole vempainta käyttänyt, ainakaan kokeiltuaan. Toisaalta, enpä minä kaikkea tiedä ;)

Toisinsanoen, ehkä se ei niin hyvältä kuitenkaan tunnu??! Se tekopillu siis!

Vierailija
16/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi mies pahoittaisi mielensä, jos sä hommaisit dildon? Eikös niitä ala olla jo vähän jokaisella...

OT, lukkaannuit aiheesta, sillä miehesi ei halua sinua, se ei tykkää, että ratsastat kerran viikkoon, se haluaa muuta. Helevet''' kurjaa, että elämänne päättyi seksin suhteen yhteen jumitukseen, sieltä pääsee pois, mutta se vaatii ihan paljon työtä!

Vierailija
17/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kyllä kumma ukko, työntää elimensä mieluummin muovikoloon, vaikka ihan oikeaakin olisi tarjolla.

Vierailija
18/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan vaihtelevaa seksiä sen muovipurkin kanssa voi olla? :D

Vierailija
19/30 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se ukko runkkaa siihen tekopilluun niin ei tarvitse toisen nautinnosta välittää vaan omasta!

Ja tasapuolisuuden nimissä ap ostat nyt vaan heti sen dildon ja ihan turha on tekopillu-ukon siitä loukkaantua...muovia vaan molemmille ;) mutta voitte sitten vaikka yhdessä niitä käyttää ja nauttia vai eikö ukkosi kehtaa?

Vierailija
20/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tämän ketjun viimeinen kommentti.
"Se tekovaginahan (ainaki kalleimmat) on kuulemma tosi hyviä, kuin aito. Miettikää omalle kohdalle, melkein aitoa pillua missä vaan ja miten vaa, ilman että tarvii pillun kantajaa lämmitellä." <--- juuri tuo lämmittely on koko asian ydin. Ei sellaista voi jättää pois oikean seksin aikana. Ja minä ainakin suuttuisin, jos meille tälläinen väkkyrä ilmaantuisi. Polttaisin koko helvetin toosan. Kyllä mies ei ole mies, jos ei oikea värkki kiinnosta, vaikka sitä on tarjolla vieressä. Aikamoinen loukkaus, että mielummi jyystää kumia, ku oikeaa. Ymmärrän sinkut, jotka käyttää näitä, mutta parisuhteessa olevia en ymmärrä. Unohtakaa nuo tekoväkkyrät ja alkakaa arvostamaan kumppaneitanne ja heidän vartaloaan.