Kuinka saada miehen kuorsaus loppumaan?
Kommentit (30)
13 vuotta kuuntelin korvanjuuressa öisin ja kun mies ei tunnusta ja tunnista ongelmaa eikä mene lääkäriin niin nukumme eri huoneissa. Toki mies siitä suuttui aluksi. Yöunet ovat vähän paremmat, toki kuorsaus kuuluu myös seinän läpi, mutta parisuhde on kärsinyt eli olemme entistä etäisempiä toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hei!
Oon eronnut pari kuukautta sit ja ikävöin miestä vieläkin ihan tajuttomasti.
Nyt muistui se tajuton katupora vieressä joka ei peittynyt edes korvatulpilla ja se miehen vähättely asian suhteen kun en saanut meteliltä nukuttua. Ja se tajuton väsymys, alkaa koko elämä tuntumaan toivottomalta kun ei saa unta.
Joo eihän se tahallaan mutta eipä se asialle mitään tehnytkään.Ihana kun saa olla yöt hiljaisuudessa ja nukkua!
En tule ikinä ymmärtämään naisia jotka on niin kilttejä että antaa miehen vaan kuorsata ja tuhota sun unet ja mielenterveyden. Itse ihan varmasti sekopäissäni murhaisin sen miehen kun on tarpeeksi unettomia öitä takana. Mutta olen muutenkin lievästi sairas henkisesti.
Mä olen itse muutenkin tosi herkkäuninen. Oon ollut kolmessa pitkässä suhteessa ja yksi heistä on ottanut sen kuorsauksen tosissaan ja käynyt lääkärillä, muut on vähätellyt ja jopa nauranut.
Sit kun näillä tampioilla on vielä vahva käsitys, että ainoa oikea tapa suhteessa on nukkua siinä kumppanin vieressä vaikka pakolla, ei sillä väliä että se toinen ei saa nukuttua. Jos nukutaan eri huoneissa niin eihän se ole mikään parisuhde sit.
Kävi itselläkin mielessä joskus et jos vaan painaisi tyynyn ton toisen päälle.
Kunpa saisivat itse kokea sen unettomuuden.
Mä kuorsasin, ihan tosi paljon. Kuorsauskisko auttoi, mutta oli vittimäinen suussa ja lopulta pääsin siitäkin eroon laihduttamalla. Mulla ei auttanut teipit, nenäsuhkeet eikä tennispallot selässä.
Laihdutus ja kaljan kittaamisen lopettaminen.
Vierailija kirjoitti:
13 vuotta kuuntelin korvanjuuressa öisin ja kun mies ei tunnusta ja tunnista ongelmaa eikä mene lääkäriin niin nukumme eri huoneissa. Toki mies siitä suuttui aluksi. Yöunet ovat vähän paremmat, toki kuorsaus kuuluu myös seinän läpi, mutta parisuhde on kärsinyt eli olemme entistä etäisempiä toisillemme.
Tää on kyllä ihme, että mies suuttuu. Meillä sama juttu. Nyt on alkanut vähän tajuta, etten nuku ollenkaan siinä karmeassa katuporan jyrinässä, pihinässä ja rohinassa.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus ja kaljan kittaamisen lopettaminen.
Auttais, mutta eihän ukko nyt mun takia.
Kuorsaan itse kuin katujyrä. Menin lekuriin ja uniapnea löytyi. Nyt cpap vain vienosti puhisee, kertoivat lapset, mies on nykyään ex, ei tosin mun kuorsaamisen takia.
Laihduttaminen ja ylipäätään kevyempi ruoka. Ja itsellä ainakin kans hiilihapotetut juomat varsinkin illalla nautittuna aiheuttaa kuorsausta. Ja toki alkoholi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihme, että mies suuttuu. Meillä sama juttu. Nyt on alkanut vähän tajuta, etten nuku ollenkaan siinä karmeassa katuporan jyrinässä, pihinässä ja rohinassa.
Asuin exän kanssa kaksi vuotta yhdessä. Jos kerroin että en saa unta kuorsauksen takia niin veti vitsiksi, eihän hän mielestään kuorsaa. Menin aina nukkumaan ennen miestä kun mies oli kotona työttömänä ja itse opiskelin, kun mies siirtyi sänkyyn nukkumaan niin mä siirryin sit hänen nukahdettua olkkariin nukkumaan. Ja aamulla olin tietenkin koulussa kun heräs.
Oli ihan shokissa kun myöhemmin kerroin että niin me nukuttiin eri huoneissa.
Taidat olla aisurin vaimo? Aisureilla on usein pienet leuat ja siksi kuorsaavat.