Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IIIk auttakaa.. naapurin kissa asiaa!

Vierailija
03.01.2014 |

Eli tilanne on se että ollaan vähän nahkeissa väleissä naapurin kanssa kun tämä pitää kissaansa irrallaan ja viime lokakuussa "räjähdin" kun kissa kusi lapseni rattaisiin. Naapuri ei tuolloin suostunut maksamaan pesua koska minä en huomannut napata kuvaa kusevasta kissasta.

Mutta nyt tuo kissa makaa kuolleena meidän ojassa!! En tiedä mitä sille on tapahtunut, lapset tulivat kiljuen sisälle ja minä vein pahvilaatikon siihen päälle. 

En uskalla mennä naapurille kertomaan väittää ihan varmaan että olen tappanut sen! 

Auttakaa nyt mitä mä teen!!

Ai niin, en tosiaan ole tappanut sitä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pahvilaatikko? Ota lapset sisälle ja anna naapurin hoitaa.

Vierailija
2/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olin paniikissa. En halua nähdä sitä:( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei sun tarvi sille mitään tehdä, eiköhän naapuri itse sen löydä. Ja varmasti epäilee sinua, sille ei voi mitään, paitsi jos rohkaiset mielesi ja menet kertomaan että lapsesi löysivät kissan ja olet tosi pahoillasi että hänen lemmikkinsä on jäänyt auton alle tai jotain.

Vierailija
4/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kaverilleni että tulee minun kanssa siirtämään kissan toiselle puolelle katua.

En uskalla kertoa naapurilleni että se on kuollut ja en ainakaan halua että löytää sen meidän ojasta.

ap

Vierailija
5/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene reippaasti kertomaan! Naapurilla tulee huoli kissastaan. Tosin olisin varmaan itsekin hädissäni piilottanut kissan jonkun pahvilaatikon alle ensin :)

Vierailija
6/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kertomassa naapurille, että löysit kissan ojasta. Tuskin hän epäilee sinua tappajaksi, jos kerrot löydöstä. Omistajan olisi myös hyvä tietää kuolemasta, jottei käyttäisi aikaa turhiin etsintöihin.

Vierailija
7/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se väittää että olet tappanut kissan, niin sanot että et ole käsket näyttää kuvan missä olet tappamassa sitä.

Vierailija
8/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit hieman aikuismaisempaa käytöstä. Tuskin naapurisi ekana ajattelee, että olet sen kissan tappanut, joten olisit hyvin voinut mennä soittamaan ovikelloa ja kertoa mitä löysit. Typerää mennä laittamaan sen päälle joku pahvilaatikko, se jos mikä kertoo syyllisyydestä.

Vierailija
9/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potut pottuina. Käy heittään se jonku roskikseen, äläkä puhu mitään. Jos kyselee kissaansa, niin sano että hyvä kun hävinnyt. Jos syyttää sinua, niin kysy onko kuvaa ja jos tekee sen muiden kuullen niin teet rikosilmoituksen herjaamisesta.

Vierailija
10/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olet viaton kissan kuolemaan niin sinuna veisin kissan laatikossa tyynesti heille ja sanoisin pahoitteluni, kissa löytyi kuolleena ojasta, ilmeisesti auton alle jääneenä. Se on varmaan heille rakas lemmikki, itse ainakin arvostaisin sitä, että se tuotaisiin kotiin, eikä heitettäisi lojumaan ojaan.

Onhan se ikävää kun irtokissat häiritsevät, mutta se on hyvin tavallista ainakin omakotialueella... Järkevä ihminen oppi yhden lemmikin kuolemasta, eikä anna enää toisen vapaana juoksennella. 

Vierailija
11/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä tilanne :D Nyt kaikki sympatiat kyllä ap:lle.... Mutta ota nyt hitto vie äkkiä se pahvilaatikko siitä pois, ja jos oikeesti aiot sitä raatoa siirtää johonkin niin katso nyt ettei kukaan näe....

Vierailija
12/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikko äkkiä pois, sitten painelet naapurille kertomaan, mitä lapsesi ovat löytäneet. Lapset paljastavat sen joka tapauksessa joskus...

Vierailija
13/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa laatikon pois, jos vanhat merkit paikkaansa pitävät niin naapuri tulee kohta töistä kotiin.. 

Pakko kai sinne on mennä.. Mua oikeesti pelottaa, tiedän että kissa oli heille tärkeä mutta silloin kiukuspäissäni vielä sanoin että toivon että kissa häviää koska on sellainen riesa:(

Ei jumpe, en kyllä pysty meneen, ihan varmaan se syyttää mua..

ap

Vierailija
14/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos syyttää, niin käske sen todistaa se! Vaikka sitten sillä valokuvalla. :D Ihan paras hetki kuitata naapurille sen urpoilu.

Vierailija
15/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kissa laatikkoon ja jemmaa piilloon. Sen jälkeen sanot naapurille että saa kissansa, kun on maksantu kissan kusemat vaunut. Jos maksaa, niin luovutat kissan ja sanot että löytyi ojasta kuolleenna, varmaan oli jäänty auton alle. Jos ei maksa, et palaa asiaan, etkä tiedä mistä hän puhuu jos kyselee kissaansa.

Vierailija
16/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa, niinpä varmasti kävikin.

Vierailija
17/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:28"]

Jos se väittää että olet tappanut kissan, niin sanot että et ole käsket näyttää kuvan missä olet tappamassa sitä.

[/quote]

Minkä vitun kuvan? Tunge kuvasi syvälle peräreikääsi.

Vierailija
18/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:31"]

Potut pottuina. Käy heittään se jonku roskikseen, äläkä puhu mitään. Jos kyselee kissaansa, niin sano että hyvä kun hävinnyt. Jos syyttää sinua, niin kysy onko kuvaa ja jos tekee sen muiden kuullen niin teet rikosilmoituksen herjaamisesta.

[/quote]

Haista sinä oma vittusi.

Vierailija
19/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:31"]

[/quote]

Haista sinä oma vittusi.

Vierailija
20/21 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:53"]Kävin hakemassa laatikon pois, jos vanhat merkit paikkaansa pitävät niin naapuri tulee kohta töistä kotiin.. 

Pakko kai sinne on mennä.. Mua oikeesti pelottaa, tiedän että kissa oli heille tärkeä mutta silloin kiukuspäissäni vielä sanoin että toivon että kissa häviää koska on sellainen riesa:(

Ei jumpe, en kyllä pysty meneen, ihan varmaan se syyttää mua..

ap

[/quote]

Voi jumpe. Anna olla. Ei sinun asiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän