Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei käytä enää sormusta?

Vierailija
10.10.2020 |

Valittaa että on pieni, ei kuitenkaan tee asialle mitään. Kuinka tavallista on ettei pitkässä liitossa enää pidetä sormuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole vuosikausiin sormuksia pidetty. Mun sormukset vei murtovarkaat ja mieskin lopetti oman sormuksen pitämisen.

Vierailija
2/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tyhmää olla pitämättä jos kerran hommattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan pitänyt. Ei vaan tunnu omalta jutulta. Itsekään en ole nyt korona-aikaan pitänyt. 

Vierailija
4/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tavannut jonkun pelitettävän jolle kertoo että avioliitossa ongelmia, ja pelitettävähän ei usko jos sormus killuu sormessa. Niinpä se jätetään pikkuhiljaa pois, ensin vain kodin ulkopuolella, sitten jo kotonakin kun mieli tekis olla muualla. Odottaa että puoliso mainitsee asiasta jotta saa aihetta aatella vihreämpää nurmikkoa... jota ei kuitenkaan edes ole.

Vierailija
5/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sen takia että miehet luulee että olen vapaa.

n31

Vierailija
6/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ainakaan pettämässä ole, koska tutkitusti sormus sormessa vetää vieraita naisia puoleensa.

Vierailija
7/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole pitänyt vuosikausiin. Itse ennen korona-aikaa pidin satunnaisesti sormuksia, mutta en niitä originaaleja.

Vierailija
8/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattini takia en käytä sormusta, mutta silti ollaan oltu naimisissa jo yli 20 vuotta.

Vierailija
9/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin että myydään sormukset sitten pois jos kerran ei mitään tunteita asia herätä. Turhaa niitä on laatikossa pitää. Maksoivat ihan tarpeeksi. Eipä sanonut tähän mitään. ap

Vierailija
10/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä kumpikaan. Mullakin on liian pieni sormus ja töissä en voinut pitää. Mies ei pidä koska ei jaksa aina ottaa sitä pois ja ei halua että se häviää tai kuluu käytössä.

Vierailija
11/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvin yleistä.

Vierailija
12/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt. Tuntui inhottavalle pitää sormuksia. Yllättäen huomasin eron jälkeen että tunne koskee vain kihla ja vihkisormuksia.

Vierailija
13/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tyhmää olla pitämättä jos kerran hommattu.

Ei koskaan edes hommattu niin ei tartte pitää.

Vierailija
14/14 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nakit turvonneet vie sormus suurennukseen. Sormuksen pienennys tilattuna sormusliikkeen kautta olevalta sepältä on n. 40€ joten suurennus aika samoissa lukemissa