Minne lämpimään viikolla 8?
Mä en ole matkustellut paljoa, joten en tiedä missä olisi talvilomaalla niin lämmintä, että voisi olla bikinit päällä rannalla?
Meitä on 5 henkeä lähdössä, joten varmaan minnekään kaukomaihin kymppitonnilla ei ole varaa lähteä.
Mahdollisimman halvalla, mahdollisimman lämpimään paikkaan. =)
Kommentit (16)
Mahdollisimman halvalla mahdollisimman lämpimään paikkaan?
Oman kodin saunaan silloin. Lämmitys ei paljon maksa ja lämpöä riittää aivan varmasti. Jos tuntuu yhä kylmältä lyö löylyä lisää kiukaalle, niin kyllä lämpenee.
lentolippuu thaimaaan no hey moooom
lentolippuu thaimaaan no hey moooom
kanarian saaret on takuuvarma paikka. sinne!
Viikkoa ajattelin.
Jos olis varaa lähteä esim. Thaimaahan, niin viikkohan olis liian lyhyt aika, mutta tuskin tulen löytämään niin halpaa matkaa sinne, että voidaan lähteä.
Ap
Minäkin kannatan saunan lämmittämistä
Kanarialla saattaa olla tuolloin lämmintä, mutta yhtä hyvin saattaa olla olemattakin.
Siis ihan tosissaanko te kannatatte saunan lämmittämistä? Ette ole itse matkustelleet ettekä aiokkaan, joten ette pysty muuta ehdottamaan?
=) Aika pikkusieluista porukkaa liikenteessä.
Kanarialle. Tosin alkaa olla matkat jo aika täyteen buukatttuja. Lomaviikot myydään nopeasti pois silloin, kun on koulujen lomat.
Tarjolle jää jos jää ja hinnat on huipuissaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:27"]
Siis ihan tosissaanko te kannatatte saunan lämmittämistä? Ette ole itse matkustelleet ettekä aiokkaan, joten ette pysty muuta ehdottamaan?
=) Aika pikkusieluista porukkaa liikenteessä.
[/quote]
Ap asetti aika mahdottomat kriteerit. Viikko 8 on kallis viikko, monin paikoin loppuunmyyty ja nyt pitäisi päästä halvalla lämpimään. Ei onnistu.
Ok, kokeilen Kanariaa. Kiitos asiallisista vastauksista!
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:33"]
Ok, kokeilen Kanariaa. Kiitos asiallisista vastauksista!
Ap
[/quote]
Ota myös lämmintä vaatetta mukaan. Huoneita ei lämmitetä eli itsellä oli iltaisin villasukat ja villapaita. Uimassa en käynyt, lämmitetyn altaan vesi oli liian kylmää, puhumattakaan kylmästä merivedestä. Tosin t-paidalla tarkeni monena päivänä.
Olen ollut kaksi kertaa Kanarialla hiihtolomalla. Molemmilla kerroilla oli noin 20 C eli mukava shortsikeli, mutta ei kuitenkaan mikään "bikineissä rannalla" -keli. Minusta se oli ihan kivaa, koska en olekaan mikään rannalla makaileva tyyppi. Lisäksi iltaisin ja aamuisin oli huoneessa aika viileää ja kosteaa.
Tolla viikolla et edullisesti pääse minnekkään. Hinnat nousee ihan älyttömästi hiihtolomaviikolla.
Gambia. Tjäreborilla. Takuulämmintä. Eikä mikään perusmesta.
Kauanko olette lomalla?