Mitä ajattelet,
jos näet kouluikäisen lapsen, jolla on puhtaat, mutta ihan tuhannen ryttyiset vaatteet päällään aina?
Kommentit (10)
en yhtään mitään. tai sitten ajattelen, että on muutakin tehtävää kotona ku silittää vaatteita, mitkä rypistyvät kuitenkin päällä ja menevät pyykkiin illalla. tai sitten joku urpo käyttää kuivaajaa.
Ajattelen, että tuolla se mun lapsi menee.
Mä pesen pyykkiä, mutta inhoan silittämistä. Mun inhokkikotityöt ovat silittäminen ja ikkunoiden pesu. Tuntuu, että tekee nuo hommat miten vain, niin aina jää ryppyjä tai viiruja, joten silittää en viitsi kuin pakon edessa ja ikkunat pesen vain 2 kertaa vuodessa ja sillonkin yritän sysätä ikkunan pesun lapsilleni palkkaa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 15:15"]
en yhtään mitään. tai sitten ajattelen, että on muutakin tehtävää kotona ku silittää vaatteita, mitkä rypistyvät kuitenkin päällä ja menevät pyykkiin illalla. tai sitten joku urpo käyttää kuivaajaa.
[/quote]
Teillä ei semmosta oo vai?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 15:15"]
[/quote]
Teillä ei semmosta oo vai?
ei todellakaan meillä ole kuivaajaa, eikä myöskään mikroaaltouunia. ei ole koskaan ollut, ei tule koskaan olemaan.
t. 3
Tuli siis vaan mieleen, kun sanotaan, että reippaasti alle 10-vuotiaatkin voi ihan hyvin viikata vaatteensa kaappiin.
No joo, kyllä meilläkin välillä. Mut voi pojat, että osaavat sit olla rutussa ja tuhannen kurtussa. Viikkaamisen kanssa kun nyt on vähän niin ja noin...
Vaikka ei sen puoleen, niin on isännänkin vaatteet, mutta se kantakoot vaatteet ihan itse. Mua vaan välillä meinaa hävettää noiden muksujen vermeet... (Ja välillä käyn taittelemassa niitä kyllä uusiksikin tai sit silitän aamulla, kun ei luonto anna periks näyttäytyä sen näköisenä...)
Mut oikeesti, haittaakse?
^^Samalla tavalla ne sen miehen ruttuisista vaatteista ajattelee: onpa tuollakin laiska vaimo, kaipaiskohan parempaa..
Enpä ajattele mitään ihmeempiä. Silitän vain juhlavaatteet, en silitä edes miehen paitoja, silittäköön itse jos häiritsee. En yleensäkään jaksa miettiä muiden asioita, ne eivät jaksa kiinnostaa niin paljoa, että aikaani sellaiseen käyttäisin. Sitä ihmettelen miten joillakin tällaiseen vatvomiseen riittää mielenkiintoa, onneksi en tunne yhtäkään ap:n tapaista jauhajaa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:53"]
Enpä ajattele mitään ihmeempiä. Silitän vain juhlavaatteet, en silitä edes miehen paitoja, silittäköön itse jos häiritsee. En yleensäkään jaksa miettiä muiden asioita, ne eivät jaksa kiinnostaa niin paljoa, että aikaani sellaiseen käyttäisin. Sitä ihmettelen miten joillakin tällaiseen vatvomiseen riittää mielenkiintoa, onneksi en tunne yhtäkään ap:n tapaista jauhajaa.
[/quote]
"Jauhajaa" ??
Jaksoit sit kumminkin avata aiheen ja ihan vastatakin siihen :D
Että äitillä on tainnut vähän ehkäisy pettää.