Voiko omia polkujaan kulkevilla miehillä olla yhdistys?
Kommentit (23)
Ei. Kumminkin kerääntyvät yhteen ja siitä seuraa pahuuden tiivistyminen.
voipas, lonely riders. One for all and all for one, MGTOW til the end. Heimorituaalina muodostetaan riemujuna nuotion ympärille, Tsuktsuku pökpökpökkien etiäpäin
Eihän niitä omia polkuja nyt sentään yksin uskalla kulkea.
Totta kai voi olla. Kokouksiin ja niistä pois kävellään jonossa käsi kädessä kuin päiväkodin retkellä, jotta on turvallinen olo. :)
Ei.
"MGTOW is not a movement, it's a philosophy".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyseisen filosofian olemassaolosta saa ja pitää tiedottaa kanssaveljiä. Naisten kanssa jankkaajia en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
"MGTOW is not a movement, it's a philosophy".
Olisi parempi jos MGTOW:lla olisi organisoitua toimintaa; keskustelua, makkaranpaistoa, ryypiskelyä ja homosauna niin eivät olisi niin yksin maailmassa
Oletpa nokkela, todellakin nokkela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyseisen filosofian olemassaolosta saa ja pitää tiedottaa kanssaveljiä.
Mutku mun pitäs ehtiä töissäkin käymään. Mitä mä teen? Niin paljon veljiä ja niin vähän aikaa.
Miesasialiike on kuollut! Ei ole kunnon miesteniltoja: kaljan juontia, (nais-) strippareita, kädenvääntöä, jääkiekkoa (1995) monitoreista, piereskelyä, lihapiirakoita...
MGTOWs are Men Going Their Own Way, but like, COLLECTIVELY...in a group.
Tiedotus hoidetaan luonnollisesti keski-ikäisten naisten palstalla eikä Pakkotoistossa tai Muropaketissa tai Hommalla tai ulinalaudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku mun pitäs ehtiä töissäkin käymään. Mitä mä teen? Niin paljon veljiä ja niin vähän aikaa.
Yritä nyt kuitenkin saada se työpaikka ensin.
MGTOW ei mukamas kiinnosta ketään. Silti aihetta käsittelevät ketjut keräävät aina kasapäin hirveän vihaisia vastauksia ja lopulta koko ketju poistetaan ylläpidon toimesta. Kuitenkaan kyseessä ei ole mitään laitonta tai vaarallista.
Jokin ei nyt täsmää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt kuitenkin saada se työpaikka ensin.
Mutku mun veljet tarvii mua. Mun pitää tehdä valintoja. MUN valinta on palkaton tiedotus!
Vierailija kirjoitti:
MGTOW ei mukamas kiinnosta ketään. ...
Eiks sille naureskella säännöllisin väliajoin, vähän kuin Trumpille ja QAnonille yms. ?
Vierailija kirjoitti:
Eiks sille naureskella säännöllisin väliajoin, vähän kuin Trumpille ja QAnonille yms. ?
Tietäisitpä, paljonko me MGTOWit naureskelemme kaikille teille, joka hyökkäävät heti haukkumaan ja sheimaamaan meitä kun vaan sanoo nuo viisi pelottavaa kirjainta :D
Todellisuudessa me olemme jo voittaneet sodan.
Sellainen on jo olemassa ja sen koodinimi on Mä tahdon maalle. Joukon pj on Mikko Alatalo ja Hymypojat kiittää.
Ei woi
Zinc