Mitä keräilet tai mitä sinulle kertynyt keräiltäväksi? :)
Mitä keräilet?
Itse aloin keräilemään Iittalan Kivi-tuikkuja koska kaikki ostelivat niitä yhteen aikaan lahjaksi minulle (varmaan koska eivät muuta keksineet), mutta vasta muutaman kappaleen jälkeen aloin pitämään niistä ja niiden ajattomasta muotoilusta ja omistan nyt 16 kappaletta :D
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:43"]
Hajuvesiä :) Pienenä minua kiehtoi kauniit parfyymipullot, minulla on niitä jo +200. Löytyy vanhoja hajuvesipulloja esimerkiksi YSL ja Diorilta, joita ei enää valmisteta.
[/quote]
ne ovat niin kauniita! :-) minä keräilin aikoinani miniatyyri-tuoksupulloja ja kokoelmani oli noin parinsadan kappaleen kokoinen, minulla oli niille erityisesti teetetyt hyllyköt seinällekin eli joissa oli pieniä lokeroita, mutta sitten muutin jenkkeihin ja päätin myydä tai antaa suurimman osan kamoistani joita en viitsinyt sinne raahata. nyt harmittaa suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Kuitteja.
Minä olen kerännyt ostoskuittia. Sen lisäksi ulkomaan kolikoita ja pullonkorkkia. Ja sen lisäksi pikkutavaraa.
Ne pitäisi myydä joskus, mutta se tapahtuu sitku.
Kerään enkelifiguureja, n.60kpl on nyt kasassa. Enkelit on kauniita, keräilen esim.kirpparilta, joskus saan lahjaksi kun tutut tietää, että kerään niitä. Myös pieniä eläinfiguureja kerään, mutta en siinä mittakaavassa kun enkeleitä. Lisäksi keräämme kotona leipäpussin sulkijoita.
Rahaa.