Missä olet tällä hetkellä?
Ja mitä teette tai mitä teidän pitäisi tehdä nyt sensijaan, että istutte av palstalla?
Itse olen töissä, mutta ei myöskään tällä hetkellä pitäisi tehdä mitään.
Kommentit (9)
Sohvalla loikoilen vapaapäiväläisenä, pitäis pakata huomista reissua varten ja ommella yhdet housunlahkeet kasaan viel tänään..plus käy kaupassa hakees evästä automatkalle.
Heräsin jo viideltä ja nyt väsyttää..ykköseltä tulee aika puisevaa ohjelmaakin kaiken lisäks jostain kirjailijasta :p
Sängyssä :) lomalla olen.pitäis nousta aamiaiselle ja lähteä uimaan.
Palmun alla meren rannalla, kaukana. Hetki surffailua lounaan jalkeen rantatuolissa:)
Sängyssä loikoilen. Lapset (3, 5 ja 9) nukkuu vielä. Kun lapset herää, ni aloitetaan päivän puuhat.
Pitää vielä nauttia lomasta, kun voi ;)
Työpaikalla olen, ja töitä pitäisi tehdä, mutta ei jaksa eikä huvita.
istun paskalla ja näppäilen luurilla.
Lomaa vielä tämä viikko.
Kotona, lomalla. Pakko oli herätä aikasemmin ja kiskoa tuo muksukin ylös. Ollaan nukuttu pitkään koko loman ajan ja nyt on alotettava pikkuhiljaa ryhdistäytymään. Muuten ens tiistaiaamu on ihan kauhea.. Pitäis tehdä aamiaista itselle ja lapselle ja laittaa vaatteet päälle ja lähteä ostaan tupakkaa.
Töissä.. tylsää ja hiljasta ollut nämä välipäivät...
Olen kotona. Pitäis juoda tee loppuun, siivota aamiaistarvikkeet takas jääkaappiin ja sen jälkeen imuroida koko talo. Taas vähän laiskottaa, ja tiedän jo etukäteen, että vauva alkaa itkemään heti kun kuulee imurin äänen. Silti se on pakko tänään hoitaa! :)