mun poika lähtee maanantaina inttiin,muita äitejä
jonka poika/tyttö intissä,mitkä fiilikset?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:25"]
Meiltä lähtee poika Vekaralle, jo oli aikakin. 9kk lorvinut sen jälkeen kun kirjoitukset loppui maaliskuussa. Vielä kun pitäisivät viikonloppuja siellä kiinni, mutta taitaa olla turha toivo. Minun sekä mieheni mielestä on armeijasta tehty samanlainen päänsilittelypaikka kuin päiväkodista ja peruskoulustakin. Mitään ei saa enää nykynuorisolta vaatia.
[/quote]
Se, ettei varusmiehiä pidetä enää viikonloppuja kiinni, johtuu kyllä enimmäkseen siitä, että sillä säästetään rahaa.
[/quote]
Ihan totta. Eikä se mitenkään edistä sotilastaitojen oppimista, jos siellä viettää sunnuntaita maaten, syöden, piereskellen ja panojuttuja kertoillen.
Meiltä lähtee poika Vekaralle, jo oli aikakin. 9kk lorvinut sen jälkeen kun kirjoitukset loppui maaliskuussa. Vielä kun pitäisivät viikonloppuja siellä kiinni, mutta taitaa olla turha toivo. Minun sekä mieheni mielestä on armeijasta tehty samanlainen päänsilittelypaikka kuin päiväkodista ja peruskoulustakin. Mitään ei saa enää nykynuorisolta vaatia.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:25"]
[/quote]
Se, ettei varusmiehiä pidetä enää viikonloppuja kiinni, johtuu kyllä enimmäkseen siitä, että sillä säästetään rahaa.
Eikö kukaan sano neloselle, että "armeijaako te nyt juudatte apuun kun itse ette ole lastanne kasvattaneet"?
Mun poika ei mene armeijaan lainkaan, mutta onneksi se on jo kotona kasvatettu vastuuntuntoiseksi ja ahkeraksi mieheksi, joka asuu itsenäisesti ja pitää huolta itsetään ja kavereistaankin.
poika asuu kotona,valmistui viime keväänä ja oli työsuhde marraskuuhun asti,intin jälkeen muuttaa pois kotoa jos saa asunnon ja työt jatkuvat.
ap