Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävakaa tunne-elämä

Vierailija
03.01.2014 |

Onko täällä muita joilla on epävakaa ja ailahtelevainen tunne-elämä?  Minkälaisia ihmissuhteita teillä on? Ovatko myös ystävyyssuhteet jollain tapaa epävakaita, vaiko vain seurustelusuhteet? 

En osaa lainkaan käsitellä negatiivisia tunteita. Olen seurustellut vähän yli vuoden ja välillä maalailen kauhukuvia ja demonisoin miestä mielessäni, kun taas pian saatan miettiä hänestä hyvää ja ikävöidä. Emme siis asu yhdessä. Nämä tunteet vaihtelevat päivän mittaan. Usein minulla on sisällä määrittelemätön ahdistuksen ja levottomuuden tunne, en osaa selittää sitä. Sitä on vaikea kontrolloida.

Muita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsansaa.

Vierailija
2/2 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteista on päänvaivaa yleensä itse kullekin. Oletkohan aika nuori? Minusta nimittäin kuulostaa ettei tunne-elämäsi ole sen kummempaa kuin kellään muullakaan; suotta vain problematisoit mielenliikkeitäsi ja leimaat itseäsi ikävillä nimikkeillä. Jos esim. mainostat että sinulla on "epävakaa tunne-elämä", ennen pitkää ilmaantuu joku joka tarttuu nälkäisesti tuohon diagnoosiin ja kiusaa sinua sillä lopun ikääsi. Joku oikeasti epävakaa siis....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla