Voisiko joku kurkata tupakka-askistaan..?
..ne nikotiinimäärät? Yritän tässä laskea, että kuinka tehokkaasti olen saanut vähennettyä siirtymällä sähkötupakkaan ja joko uskaltaisi luottaa itseensä sen verta, että voisi vaihtaa nikotiinittomaan. Käynnissä siis siirtymävaihe ja maalina lopetus. Turha huutaa itsekurista ja kuinka sillä onnistuu vaikka ja mikä. Minulla ei moista "itsekuria" tämän asian suhteen ole, joten nynnyilen välivaiheessa. Poltin sinistä Pall Mallia. Mikäli joltain löytyy kyseisen askin myrkkystatistiikka postattavaksi, niin erittäin paljon kiitoksia :)
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 22:37"]
..ne nikotiinimäärät? Yritän tässä laskea, että kuinka tehokkaasti olen saanut vähennettyä siirtymällä sähkötupakkaan ja joko uskaltaisi luottaa itseensä sen verta, että voisi vaihtaa nikotiinittomaan. Käynnissä siis siirtymävaihe ja maalina lopetus. Turha huutaa itsekurista ja kuinka sillä onnistuu vaikka ja mikä. Minulla ei moista "itsekuria" tämän asian suhteen ole, joten nynnyilen välivaiheessa. Poltin sinistä Pall Mallia. Mikäli joltain löytyy kyseisen askin myrkkystatistiikka postattavaksi, niin erittäin paljon kiitoksia :)
[/quote]Osta nikotiinitonta mentholnestettä, siitä saa kurkkutuntuman kuitenkin. ota se käyttöön pääsääntöisesti ja välillä nikotiinista, jos tulee iso himo. Mä en oo vielä nikotiinittomaan siirtynyt, mutta kaveri siirtyi kokonaan nikotiinittomaan mentholiin ja sanoi, että ei eroa edes huomannut.
En polta sinistä pall mallia, paitsi jos sinistä bonusta ei kaupasta saa, mutta muistaakseni aika sama nikotiinimäärä niissä taitaa olla. 0,5 mg sanotaan paketin kyljessä.