onko kenenkään muun ukolla näin pieni palkka
2200/kk pitkällä työkokemuksella ja kaikilla lisillä?
Kommentit (31)
Onneksi nykyään nainenkin voi tienata!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:25"]
Mun miehellä 46000 vuodessa bruttona :)
[/quote]
Ja sulla??? Ei varmaan kovin paljon...
[/quote]
3 vastaa: minulla puolet tuosta, mutta olen hyvä ottamaan suihin.
Mäkin tienaan melkein yhtä paljon ja olen nainen
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:20"]
2200/kk pitkällä työkokemuksella ja kaikilla lisillä?
[/quote]
Aika heikko jos tosiaan täytyy olla 40 tuntia töissäkin...vai onko kausityö ja liitto maksaa lisää
En tiedä miehen palkkaa. En ole tarvinnut sitä tietoa viimeiseen 20 vuoteen. Ihan hyvin olen pärjännyt. Pitäiskö mun tietää?
brutto, 38 t/viikko. toki olen itsekin töissä ja pärjäisin kyllä omalla palkallani vaikka pienipalkkainen olen itsekin. oletus vaan tuntuu olevan että miesten palkka on aina paljon parempi. ja meillä ainakin miehellä paljon isommat menot kuin minulla. ap
Miehellä brutto noin 50000e/vuosi kaikkine vuorolisineen, mulla päivätyöstä noin 45000e/v brutto.
Opeta ammattikoulussa. Mulla on 1800 kuussa vaikka on ammattikorkeatutkinto ja parinkymmentä vuotta työkokemusta. Hävettää helvetist mutta pakko niellä ylpeyteni ja toivoa että saa joskus paremman työpaikan mutta kun ei ole parempaa tarjolla.
Mun ukolla 1900/kk brutto ja ikää 35v. Mulla ei sen parempi ja meillä on 1 lapsi. tiukoilla ollaan mutta onneksi ei asuta pääkaupunki seudulla joten asumis kulut ovat vähän siedettävämmät. Aloittaja ei taida ymmärtää kuinka vähällä moni perhe joutuu tulemaan toimeen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:25"]
Mun miehellä 46000 vuodessa bruttona :)
[/quote]
Ja sulla??? Ei varmaan kovin paljon...