Tuttavamies selvästi v...uuntui mulle,
mainitsin omasta mielestäni nätisti yhdestä asiasta, mikä olisi tärkeää lapsiin liittyen. Suuttui ja antoi mun myös ymmärtää olevani aika yksinkertainen. En aio pitää mitään yhteyttä siihen ja järjestää lapsille tekemistä, vaikka ovatkin hyviä kavereita keskenään. Prkl. Tässä taas muistutus siitä, että älä puutu kenenkään asioihin, vaikka tarkoituksesi olisi kuinka hyvä.
Kommentit (9)
No pitikö puuttua toisten asioihin??
Juu, anna av-raadin kertoa mikä on oikea mielipide! Kerro siis mitä tapahtui, miten juttu eteni ja taustat. :)
Heh, av-mammat tietää kaiken. Miten tehdään lapset oikein, milloin luovuttaa ja jättää tekemättä...
Av-mammat tietää myös miten synnytetään oikein. Miten kasvatetaan oikein.
Av-mamma on kätilö ja gynekologi, sekä kasvatustieteiden maisteri.
Vaikutat sinäkin aika vittuuntuneelta kun lasten ystävyyskin jää toiselle sijalle.
Lapset saa tästä lähtien sopia keskenään tapaamisensa pihalle ja ystävyys voi säilyä. Mua ei siihen tarvita.
-ap
Se on just niin, että joitakin ihmisiä ei vaan saa neuvoa missään, kun saavat kaikesta tikun perseeseen.
Hyvän opetuksen siis sait, hyvä. Toivottavasti et itse vittuuntunut vielä enemmän, siltä näet vaikuttaa, mutta ota rauhassa, lapsethan osaa mitä vaan ilman sun järkkäilyjäkin, eikös?
Selititkö asian yhtä huolellisesti ja selkeästi sille miehelle kuin meillekin?
no kerro vähän lisää, ei oikein aukene :)