Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy

Vierailija
10.10.2020 |

Miksi miehet haluaa aina harrastaa seksiä ilman kumia?
Lähinnä tämä ottaa päähän että kun itse haluaisi olla vastuullinen ja suojautua niin ukot senkun vetelee huoletta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aivot on kulkusissa eipä siihen hirveesti tarvi syytä hakea. Kai he tykkää maksella hoitojensa elareita.

Vierailija
2/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi akat ei käytä pillereitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän suojaakin taudeilta niin hyvin...

Jos mies on uusi ja haluaa heti ilman kumia potkin pois sängystä. Kertoo, että hällä on tod. näk. kaikki taudit eikä välitä omasta eikä minun terveydestä.

Vierailija
4/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttavat monille paljon sivuoireita.

Vierailija
5/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en kuin paljaaltaan vetele! Jos ei kelpaa niin pitäköön reikänsä.

Vierailija
6/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en kuin paljaaltaan vetele! Jos ei kelpaa niin pitäköön reikänsä.

Ja mehän pidämme, ei haittaa.

7/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytimme aikanamme vain kondomia ehkäisyyn, koska ne olivat helpoimmat ja ehkä halvimmat hankkia ja käyttää.  Meillä seksi oli niin harvinaista, että muistan ostaneeni eläissäni vain 1 ison pakkauksen, ja pillereiden säännöllinen syöminen satunnaisen seksin takia olisi ollut työlästä ja kallistakin, rasite terveydelle (rintasyöpäriski?).  Kondomi ehkäisi mahd. tauteja ja liukasti muuten aseksuaalisen vaimon kuivaa alapäätä, ja siemensyöksyn jälkeen sen sisällä oli helppo viedä spermat vessaan, eikä vaimon tarvinnut nousta alapääpesulle vaan saattoi alkaa nukkua.  Suosittelen kaikille ainoana ehkäisynä ja varsinkin vanhoille miehille, "koska kuulemma vanhoissa munissa voi olla salmonellaa".

Vierailija
8/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki mun kumppanit ovat ihan itse sen kortsun laittanut, olen siis nainen. Ehkä he eivät sitten ole nähneet mua hyvänä vaihtoehtona yhteisen lapsen äidiksi 😅