Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin nenäkannua ekan kerran tänään ja nyt nenästä vaan valuu..

Vierailija
02.01.2014 |

vettä koko ajan. Sitä on kestänyt jo kaksi tuntia. Käytin kannua ihan ohjeen mukaan mutta jostain syystä kaikki vesi ei tullut ulos vaan jäi pääni sisälle. Nyt tässä istuessani vähän väliä valuu pisara nenästä. Se ei ole räkää. Mikä tässä nyt mättää? Kun kaadoin kannulla vettä nenään, vesi valui ulos toisesta sieraimesta. Mutta ilmeisesti sitä jäi myös jonnekin? Niistäminen ei auta, silti valuu pian taas.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle tehty poskiontelon punktiota tai leikkausta? Jos on vapaa väylä mennä onteloon, ei kannata käyttää nenäkannua.

Vierailija
2/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole tehty mitään leikkauksia. Päätäkin särkee vähän ja korvia. Mitähän mä tein väärin :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje toinen sierain ja puhalla vedet ulos aina tarkasti lopuksi ja sitten toisinpäin.Muistitko tehdä tämän lopuksi?

Vierailija
4/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin turistaa vesiä ulos mutta ehkä en tehnyt ihan oikein, en sulkenut toista sierainta. Menen kokeilemaan, kiitos!

ap

Vierailija
5/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin käy joskus noin. Siksi lutraan kannun kanssa illalla ennen nukkumaan menoa. yöllä suolavesi valuu nieluun, eikä haittaa.

minulla ongelma on nenän tukkoisuus. Kannun käyttö helpottaa sitä. mutta nenän ollesa erityisen tukkoinen vesi tahtoo jäädä osittain matkalle. Suolavesi kuitenkin vähentää limakalvojen turvotusta, joten minulle mahdollinen nenään jäänyt vesi on ihan ok.

Vierailija
6/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus voi aiheuttaa tuota. Poskiontelotulehduksessa itselläni on joskus alkanut valumaan norona vettä useampi tunti huuhtelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi