Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä tuntuu merkityksettömältä

Vierailija
10.10.2020 |

Päivät menevät ohi, enkä nauti mistään. Olen hyvin yksinäinen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla on hullujen jutut

Vierailija
2/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene junaradalle seisomaan, se auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos kävelylle. Soita kävelyseuraa jostakin tutusta. Aloita säännöllinen liikkuminen. Kyllä se siitä. Kutsu naapuri tms. kylään kahveelle.

Vierailija
4/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kiinnostua jostakin aiheesta ja harrasta sitä. Mieluiten monista aiheista.

Vierailija
5/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kuin mun näppäimistöltä. 

M

Vierailija
6/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on tuottaa voittoa suurpääomalle. Kyllähän siinä on tarkoitusta kerrakseen.

Vierailija
7/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös elämä takana eikä mitään tavoiteltavaa. Täysin merkityksetöntä elämää.

M37

Vierailija
8/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Hae heti apua. Ei tuo ole normaalia.

Vierailija
9/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene junaradalle seisomaan, se auttaa

Olisin mieluummin Ap kuin sinä.

Vierailija
10/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Kirjoitin juuri toiseen ketjuun, että mulle elämässä se suurin juttu olisi parisuhteen ja perheen saaminen, mutta se on juuri se asia jota ei näyttäisi olevan mahdollista saada vaikka vuosikaudet olen jo yrittänyt. Ei vain kukaan kiinnostu. Ikinä ei ole kipinää tai kemiaa tai romanttisia tunteita.

Vierailija
11/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis. Kirjoitin juuri toiseen ketjuun, että mulle elämässä se suurin juttu olisi parisuhteen ja perheen saaminen, mutta se on juuri se asia jota ei näyttäisi olevan mahdollista saada vaikka vuosikaudet olen jo yrittänyt. Ei vain kukaan kiinnostu. Ikinä ei ole kipinää tai kemiaa tai romanttisia tunteita.

Laihduta, sen jälkeen onnistuu

Vierailija
12/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on takana kaksi pitkää parisuhdetta yhteensä 20 vuotta ja suurperhe-elämää 10 vuotta ruuhkavuosineen. Molemmat päättyivät naisen pettämiseen ja piti antaa potkut. Eipä kyllä ole montakaan hyvää asiaa noista ajoista sanottavana. Jatkuva kiire ja uupumus. Kaikki rahat meni perhe-elämään. Ainoita hyvä asioita on lapset. Nyt kun olen vuoroviikot yh-isänä ja vuoroviikon vapaana niin kyllä on kivaa. Ihan kun olisi lomalla. Saa tehdä ihan mitä haluaa, eikä tarvitse selitellä tulemisia tai menemisiä. Kaikista parasta on kuitenkin ettei tarvitse kuunnella jatkuvaa nalkutusta ja jäkätystä. Sitä on saanut kuunnella 20 vuotta.

Jotenkin aina huvittaa lukea näitä poikamiesten valituksia siitä ettei saa kumppania ja perhettä. Et todellakaan ole jäänyt mistään paitsi. Elät tällä hetkellä paratiisissa ja haluat sieltä helvettiin.

Vierailija
13/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, nyt iän puolesta olen jo luopunut ajatuksesta.

M38

Vierailija
14/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on takana kaksi pitkää parisuhdetta yhteensä 20 vuotta ja suurperhe-elämää 10 vuotta ruuhkavuosineen. Molemmat päättyivät naisen pettämiseen ja piti antaa potkut. Eipä kyllä ole montakaan hyvää asiaa noista ajoista sanottavana. Jatkuva kiire ja uupumus. Kaikki rahat meni perhe-elämään. Ainoita hyvä asioita on lapset. Nyt kun olen vuoroviikot yh-isänä ja vuoroviikon vapaana niin kyllä on kivaa. Ihan kun olisi lomalla. Saa tehdä ihan mitä haluaa, eikä tarvitse selitellä tulemisia tai menemisiä. Kaikista parasta on kuitenkin ettei tarvitse kuunnella jatkuvaa nalkutusta ja jäkätystä. Sitä on saanut kuunnella 20 vuotta.

Jotenkin aina huvittaa lukea näitä poikamiesten valituksia siitä ettei saa kumppania ja perhettä. Et todellakaan ole jäänyt mistään paitsi. Elät tällä hetkellä paratiisissa ja haluat sieltä helvettiin.

Sä olet sentään saanut sen perheen vaikka oletkin eronnut niin lapset ei silti (toivottavasti) poistu sun elämästä. Olen itsekin ollut aikaisemmin yli 10v pitkässä suhteessa.

M38

Vierailija
15/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin !

Zinc

Vierailija
16/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ihmiset ei tajua. Niiden mielestä niiden oma kärsimys on aina se pahin kärsimys.

Zinc

Vierailija
17/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Luulin ensin että joku on kaivanut vanhan aloitukseni esiin :D

Vierailija
18/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään tuohon merkityksettömyyden tunteeseen vain silloin, jos kehitän vakavammanpuoleisen ihastuksen johonkuhun. Silloin se normaalisti menettelevä tylsä elämäni ei yhtäkkiä tunnukaan yhtään mukavalta ja koen että elämä jotenkin lipuu hukkaan.

Vierailija
19/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tuntuu merkityksettömältä, koska se on merkityksetöntä. Keksi sille mekritys niin elämäsi saa merkityksen. Itse olen omistanut koko elämäni henkilökohtaisen potentiaalin maksimoimiseen. En tiedä missä tai milloin tulee seinä vastaan, mutta maksimit saavutettuani keksin seuraavan etaapin sen perusteella, kuinka pitkälle olen päässyt.

Vierailija
20/24 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up