Talvikki Amelia tytölle nimeksi?
Kommentit (7)
mielestä nimet ovat eriparia. Talvikki on aika töksähtävä ja se korostuu yltiöpehmeän Amelian kanssa. Amelia on lisäksi liian ulkomaalainen supisuomalaisen Talvikin kanssa.
Entäs:
Talvikki Tuulia
tai väliin sopisi vielä joku lyhyt nimi, vaikka
Talvikki Sini Tuulia
Talvikki Helmi Sanelma/Helinä
Talvikki Lumi Kanerva
Talvikki Anna Katariina
Amelia on erittäin kaunis nimi, mielestäni etunimeksi sopisi joku muu, esim. Saana??
Jos haluat ehdottomasti etunimeksi Talvikin, sopisiko toiseksi nimeksi paremmin esim. Aino-Maaria?
Minusta aivan ihana nimi. Ovat tietysti tyylillisesti ihan erilaiset, mutta sopivat kumminkin kivasti yhteen. Talvikki on kyllä tosi kaunis ja sopivasti harvianainen, vaikka onkin ihan perinteinen suomalainen. Kiva nimi. Amelia on kaunis, tosin aika prinsessamainen ja hempeä. Tokaksi nimeksi ihan passeli.
Amelia ei minustakaan ole ihan se ykkös vaihtoehto toiseksi nimeksi,MUTTA sopii kuitenkin niin,että jos se on se teille rakkain yhditelmä niin GO FOR IT :D
Ehdottelen nyt kuitenkin sellaisia mitkä sointuis pikkasen paremmin Minun korvaan (siis vaan mun mielipide...)
Talvikki Auroora
Talvikki Valeria
Talvikki Matleena
Talvikki Mikaela
Minusta Talvikki Amelia on oikein kaunis yhdistelmä.
(tuotakaan " eri paria" -juttua en ymmärrä...)
Ameliasta en niin välitä mutta sointuvat ainakin minun korvaan.
Tyttönne ei kyllä välttämättä pidä etunimestänsä lapsena kun on niin erikoinen mutta varmasti oppii pitämään kasvettuaan. Minun toinen nimi on Tuulikki ja kammoksuin kaikkia tilanteita joissa se olisi tullut esiin. En kyllä tiedä miksi kun aikuistuttua sekin on muuttunut kauniiksi mielessäni ;)