Millaiset alotukset saavat sinut hyvälle tuulelle?
Kommentit (21)
Hauskat. Niitä on kylläkin valitettavan vähän.
Kaikki "kerro pahin kokemuksesi..." -aloitukset on mun lemppareita. Älyttömiä tarinoita lääkäreistä, naapureista, aspoista yms. Ahmin kymmeniä sivuja yhdeltä istumalta ja tunnen suurta tyydytystä kun olen kaikki lukenut
Sellaiset missä on huumoria. Sensuuri poistaa ne lähes aina.
Hupaisat. Nauroin ääneen norpat ja emättimet -aloitukselle, jossa oli muistaakseni kyse mopeista ja räteistä.
Puhelimen laittamat oikaisut kannattaa lukea ennen lähettämistä. :D
Huumoriketjut, kuten nämä Sannan kuvia kauhistelevat :,D
Hauskat ja positiiviset eläinaiheiset jutut, kannustavat jutut, ylipäänsä positiiviset aloitukset. Maailmassa on ihan tarpeeksi negatiivisia asioita, joten keskityn itse lukemaan vain positiivisia.
Ne missä muistellaan lapsuutta. Esim. tv-ohjelmia joita katsottiin tai kirjoja, joita luettiin. Lapsuusaikaisia leikkiä, ruokia, tapoja, ajatuksia jne. Nostalgista.
Vierailija kirjoitti:
Ulimiehet.
Minulla on surullinen olo, kun luen heidän kirjoituksiaan.
Maailmassa on varmasti kurja olla, jos muiden syyllistäminen on oman elämän tärkein asia.
Urhean ritarin Sir Lancelotin (vai olikohan se noin) aloittamat ketjut oli parhaat! Eipä ole näkynyt vähään aikaan, palstaritarimme taitaa olla kiireinen lohikäärmeiden kukistamisen parissa.
Kaikki sellaiset joissa pyritään rakentamaan hyvää elämää.
Kunnon provot, joissa voi provota.
Ne joista näkee kuinka punapilleröityjä suomalaiset alkavat olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulimiehet.
Minulla on surullinen olo, kun luen heidän kirjoituksiaan.
Maailmassa on varmasti kurja olla, jos muiden syyllistäminen on oman elämän tärkein asia.
Tässä oikein oivallinen esimerkki millaiset keskustelut tympii :D Ei tunnisteta itsestä käytöstä, josta syytetään muita.
Kannustavat aloitukset ja vinkkejä antavat 😊