Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona-aika tuntuu lisäävän epätasa-arvoa, kun kaikki eivät voi olla etätöissä

Vierailija
10.10.2020 |

Ennen koronaa tunsin itseni ihan tavalliseksi ihmiseksi, vaikka teinkin "vain" koulutustani vastaamatonta työtä duunarina. Oli luonnollista mennä aamulla töihin, niinhän muutkin teki.
Nyt tuntuu että lähes kaikki muut ovat etätöissä, ja sen myötä pystyvät huomattavasti paremmin suojautumaan koronalta. Itse pelkään altistuvani joka päivä, vaikka toki pesen käsiä ja pidän maskia. Toistaiseksi olen ollut terve, mutta kuinka kauan? Raivoan mielessäni, jos kuulen jonkun töissä yskähtävänkin. Tunnen katkeraa kateellisuutta niitä kohtaan, jotka saavat työskennellä kotona tietokoneen ääressä. Toisaalta olen iloinen että saan edes sen pienen palkan, enkä vielä huonompaa liiton rahaa, kuten moni muu duunari.
Jotenkin vaan tuntuu, että olen toisen luokan kansalainen kun en voi olla etätöissä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan etätöitä. Yritän kestää mutta silmäilen koko ajan muita töitä. Pelkään etten saa ns. duunarihommia koska olen varmaan "ylikoulutettu" jne. En enää tunne olevani vapaalla koskaan. Vaihtaisin osia kanssasi koska tahansa. En pelkää koronaa.

Vierailija
2/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Keväällä tilanne korostui kun oli koulut kiinni ja päiväkodista paineet pitää lapset kotona. Mikäs siinä niillä jotka pystyi olemaan koko perheen kera kotona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen asiakaspalvelutehtävissä liikkeessä, missä ei ole mahdollista pitää tarpeellista etäisyyttä muihin asiakkaisiin. Ja asiakaskontakteja on useita päivän aikana. Lisäksi osa asiakkaista tulee apua pyytäessään todella lähelle henkilökuntaa, mikä tuntuu erittäin epämukavalta näin koronan vallitessa..

Nyt kuluneen viikon aikana olen monesti todistanut sitä, kuinka maskittomat asiakkaat yskivät liikkeessä estottomasti. Osa ei laita edes käsivartta suun eteen, jolloin virukset kivasti leviävät ympäristöön altistaen samalla muita asiakkaita ja meitä henkilökuntaa.

Kateeksi käy niitä, ketkä pystyvät tekemään etätöitä kotona! Pystyisinpä itsekin.. Tartunnat ovat huolestuttavassa nousussa.

Vierailija
4/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se pieni epätasa-arvo ettei kaikki voi olla töissä?

Vierailija
5/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on töitä. Ilman ei pärjää.

Vierailija
6/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on päivittäin ketjuja, joihin ei tule yhtäkään vastausta, koska se aihe ei kiinnosta ketään.

MGTOW ei mukamas kiinnosta ketään. Silti aihetta käsittelevät ketjut keräävät aina kasapäin hirveän vihaisia vastauksia ja lopulta koko ketju poistetaan ylläpidon toimesta. Kuitenkaan kyseessä ei ole mitään laitonta tai vaarallista.

Jokin ei nyt täsmää...