Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mummo sinusta tulee mitä luulisit?

Vierailija
02.01.2014 |

Millainen luulet olevasi mummona ja miehesi vaarina, osaatko kuvitella?

Me jo ollaan ja matkitaan omia isovanhempiamme!

Vaikkei vanhoja olla mutta hieman vanhaan tyyliin kuitenkin, tuttuja ja turvallisia. Lapsenlapset käyvät/ovat hoidossa sopivasti, helppoa siinä mielessä että minä mummona kotona voin hoitaa tarvittaessa, ei ole liikaa kuormitettu! Rentoa yhdessäoloa, tehdään mieliruokia, leivotaankin tai mennään vaikka leffaan ja halataan paljon ja jutellaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä uskon, olen ollut hyvä äiti ja haluan olla myös hyvä mummo, sitä me vaarin kanssa jo kovasti odotellaan että päästään lapsenlapsia vähän hoitelemaan, vielä jaksetaan ollaan nuoria vielä, ei vanhemmiksi mutta isovanhemmiksi sopivan ikäisiä, reilu nelikymppisiä!

Vierailija
2/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo mummo. Ollut jo monta vuotta. Tasapuolinen, läheinen, reilu. Otan mielelläni hoitoon tai mukaan reissuille. Omilla aikatauluillani. Eli en ole siis mikään lastenhoitoautomaatti. Haluan ja olen kiinnostunut lapsenlapseni elämästä ja olosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % varmasti minusta ei tule mummoa ollenkaan. Mutta jos olisi tullut, olisin ihan sellainen erikoinen ihminen kuin mitä muutenkin. Mitään rooleja ei ole.

Vierailija
4/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mummona aika paljon samanlainen kuin äitinäkin, joskin vielä hieman parannettuna versiona ;) En ole juurikaan ottanut äidin tai isoäidin mallia omilta vanhemmiltani. Mieheni oli hyvä pienten lasten vanhempi (huonompi teinien isänä) ja on vaarinakin tosi kivasti pienten kanssa.

Olen valmis laittamaan mummona aika paljon peliin lastenlasten ja heidän vanhempiensa edestä, haluan auttaa, olla lähellä, antaa aikaani ja rakastaa.

Vierailija
5/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mummota. Kun saan nuorimmaiset isoksi kuljen omia polkujani. Ei oma äitinikään ole koskaa mun lapsiani vahtinut, saati lahjoja ostellut niille. Se ketää tekee, paimentakoon ite.

Vierailija
6/6 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä lellimistä sopivasti, muttei kuitenkaan "kaikki saa mitä haluaa".   Oman jaksamisen ja ehtimisen rajoissa hoitoapuna, mutta ei todellakaan voi olla aina käytettävissä, ja voin myös kieltäytyä jos syynä on vain yksinkertaisesti oma laiskuus ja sanon että nyt vain en jaksa. Että tälläinen mummu olisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi