Kehtaako Mariskooleja pitää vitriinissä?
Onko ne noloja?
Ovat siis vitriinissä, jossa on muitakin astioita: viini-, kuohuviini- ja shampanjalaseja, juomalaseja, teemamukeja, teeastioita, New Wave-astioita, jne. Ihan käyttöastioita siis.
Kommentit (47)
Mariskoolit laitetaan tietysti vitriiniin; punainen paremmin esille kuin muut, koska se on kalliimpi.
Meillä on vitriinissä jokaisen astian kohdalla lappu, jossa on mainittu astian hankintahinta. Kalleimmat ovat ylimmällä hyllyllä, jotta vieraat voivat nähdä hyvin, kuinka panostamme kodin edustavuuteen. Mielestäni kaikkien pitäisi toimia samalla tavoin, jotta asianmukainen asumisen taso saavutetaan laajalla rintamalla.
En pidä Mariskooleista, ja olen antanut omani pois. Jos niitä jostain tulisi, en laittaisi esille, vaan suoraan kiertoon. Mä en keksi ko. tuotteelle mitään käyttöä.
Hei, kuka kehtaa tunnustaa, että on mariskooleja tai marimekkoa tai iittalaa tai new wawea tai witriini tai muumeja??? Nolooo, niin wt. Meillä kyseiset tuotteet leikkimökkissä lasten käytössä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:47"]
Hei, kuka kehtaa tunnustaa, että on mariskooleja tai marimekkoa tai iittalaa tai new wawea tai witriini tai muumeja??? Nolooo, niin wt. Meillä kyseiset tuotteet leikkimökkissä lasten käytössä.
[/quote]
Typerä provo =)
jotkun ovat niin ollakseen ja luulevat olevansa hienompia kun mollaavat kotimaista lasia ja vieläpä Iittala-merkittyjä, sitten ostavat Ikeaa koska se on muka laadukkaampaa, sallikaa mun nauraa teille typerykset.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:56"]
Just kun tässä ketjussa joku pääsi sanomasta, että sivistyneissä maissa ei arvostella muiden sisustusta, koska on tärkeämpiäkin asioita ja kodin sisustus jokaisen oma asia... Niin sitten joku tollo heittää ap:lle tällaisen kommentin.
Kuules, sinä ASTIAKAAPPI-ihminen. Jos joku tässä on wt, niin sinä, joka esität tuollaisia mielipiteitä ap:lle.
[/quote]
Näin on. Toisten kotien, astioiden, vaatteiden, ulkonäön jne. arvosteleminen on kaikkein pahinta sivistymättömyyttä.
Jos sinulla on käyttöastiat vitriinissä tai mikä lasiovinen kaappi onkaan, niin miksi ne skoolit ei saisi olla siellä samassa? Eri asia, jos sinulla olisidesign-lasin keräilyä varten oleva vitriini, jossa on mariskooleja seassa, se ihmetyttäisi varmasti monia.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:23"]
Jos sinulla on käyttöastiat vitriinissä tai mikä lasiovinen kaappi onkaan, niin miksi ne skoolit ei saisi olla siellä samassa? Eri asia, jos sinulla olisidesign-lasin keräilyä varten oleva vitriini, jossa on mariskooleja seassa, se ihmetyttäisi varmasti monia.
[/quote]
No, mulla on kyllä design-lasiakin siellä samassa vitriinissä. :O
Miksi olisivat? Kalliita kippoja. Ihmiset voivat pitää vitriineissä vaikka posliininukkeja, koiran palkintopokaaleja tai puu-ukkoja. Kyse on ihan vaan aikuisuudesta ja itsetunnosta, kun ei tarvitse kysellä pitääkö puolipanelitkin poistaa ja vaihtaa tavallinen jääkaappi rosteriin... Eikun mitä ne trendilehdet nykyään tyrkyttää. Olkaa omia itsiänne.
Ok, eli sinusta ei ole noloja. Entä jonkun muun mielestä?
Noloa on olla noin epävarma omasta mausta. Jos itse tykkäät , pidä vitriinissä, jos et, myy kirppiksellä jonkun toisen vitriiniin.
Mun mielestä vitriinit on itsessään rumia. Mut se nyt on vaan mun mielipide. En tykkää, että mikään turha on esillä. Tietynlaisia tavararykelmiä, jotka sopivat toisiinsa pidän avohyllyillä..
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 08:48"]
Mun mielestä vitriinit on itsessään rumia. Mut se nyt on vaan mun mielipide. En tykkää, että mikään turha on esillä. Tietynlaisia tavararykelmiä, jotka sopivat toisiinsa pidän avohyllyillä..
[/quote]
No mä nyt en ole parempaakaan keinoa keksinyt astiasäilytykseen. Kiva kuitenkin ovia avaamatta nähdä, millä hyllyllä vaikka viinilasit on.
Mä taas en voi sietää niitä avohyllyjä. Pölyn ja rasvan lisäksi ne tuppaavat keräämään kaiken, mitä ohikulkijat käsidtään laskevat. Eivät todellakaan siistejä. Jonain päivänä mulla on vielä koti, jossa ei ole YHTÄÄN avohyllyä! (Toistaiseksi on vielä pari, yäk!)
Mut aapee: loppujen lopuksi kyse on kuitenkin sun kodista, sun vitriinistä ja sun kipoista. Voit tehdä niillä ihan mitä itse haluat. Lady Catherine will never know!
(Mut lisäpisteitä saa, jos tietää mistä tuo viimeinen lause on)
Astiat esillä vitriinissä on jopa tapauksessa todella junttia, joten sama se mitä sinne näytille tunget.
Siis noloja kenen mielestä? Onko vähän huono itsetunto vai mitä meinaat? Eikö sinun kotisi ole sinua varten, mitä väliä vaikka pitäisit kattiloita vitriinissä? Haloo nainen, ole oma itsesi ja kerää itsetuntosi rippeet =)
Ei missään nimessä kehtaa, kaikille lisäksi ulkonaliikkumiskielto joilla niitä kämpässä on.
(Hohhoijaa näitä typeriä, huonoitsetuntoisia aloituksia taas...)
Eikö niitä voisi pistää käyttöön? Vai ovatko mukana aina esim vain juhlakattauksissa? Mielestäni sopivat hyvin arkikäyttöön. Miellän mariskoolit enemmän sisustukseen/arkikäyttöön kattauksessa. Joten tavallaan en näe syytä miksi säilyttää vitriinissä. Mutta ei se mielestäni tyhmältä näytä kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:15"]
Mä taas en voi sietää niitä avohyllyjä. Pölyn ja rasvan lisäksi ne tuppaavat keräämään kaiken, mitä ohikulkijat käsidtään laskevat. Eivät todellakaan siistejä. Jonain päivänä mulla on vielä koti, jossa ei ole YHTÄÄN avohyllyä! (Toistaiseksi on vielä pari, yäk!)
Mut aapee: loppujen lopuksi kyse on kuitenkin sun kodista, sun vitriinistä ja sun kipoista. Voit tehdä niillä ihan mitä itse haluat. Lady Catherine will never know!
(Mut lisäpisteitä saa, jos tietää mistä tuo viimeinen lause on)
[/quote]
Jane Austen: Ylpeys ja ennakkoluulo. :)
T. ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 08:48"]
[/quote]
Kiitos, ihanaa kun saa nauraa! "En tykkää että on esillä, näin pidän esillä!" Ja tää on nyt vain mun oma mielipide, keitten muitten mielipiteitä pidät tapanasi esittää?