Rumimmat tyttöjen nimet
Kommentit (302)
Jemppu-Jemina-Jammu (hyi kuka kutsuu tyttöä jammusedän nimellä! ja jemppu kuulostaa ompulta). Natalia (Latinaan pohjautuvilla kielillä nata tarkoittaa syntynyttä/synnytystä, Suomessa varmaan ihan ok nimi mutta muualla en tätä nimeä antaisi tytölle). Tilda (no kuka muka haluaisi olla joku iiiitun dildo?) Paris (kaupungin ja bimboblondin nimi, yh, miksei nimeksi Helsinki). Elviira (viiiiraa varmasti, tuo espanjalainen El -etuliite on vähän sama kuin El toro jne.) Millu (miksei nimeksi kelpaa tavallisempi Milla miksi p'llu). Vuokko (kuka haluaa olla leinikkikasvisukua, siis sukua kasville?) Lada (no kuka nainen haluaa tulla verratuksi ikivanhaan rämäautoon jota ei enää edes myydä)
Jenna, Henna, Piia, Kaisa, Viivi, Leea, Anni, Annika, Ella, Ritva, Kirsi, Tiina.
on nimiä joista en pidä, enkä omalle antaisi mutta harva nimi on ruma. esim. Johanna ei sytytä yleisyytensä & raamatullisuutensa takia, mutta ei se minua haittaa jos joku nimeää lapsensa Jhannaksi..
Sirkka
Tulee joku ällöttävä heinäsirkka mieleen.
Tai joku mega suuri rukoilijasirkka...ei lainkaan kaunis nimi tytölle.
pakko sanoa että Titta. ruottalaiset nauraa ! ja hyvänä kakkosena kasarikammotus Riikka !
Mervi! Virpi, Virve, varpu, Urpo, Yrjö, Pirjo, Erja, Arja jne.
Jemina oli mun isoisoäidin nimi! Eli vaikka siltä kuulostaa niin ei todellakaan ole mikään "tekele-nimi" vaan vanha suomalainen nimi!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 02:30"]Tämä on juuri sellaista ällöttävää toisten ihmisten dissausta. Minä en ainakaan yhdenkään lapsen nimeä hauku. Mutta, tehän kasvatattekin koulukiusaajia.[/quote]
En ole koulukiusaaja kun sanon, että en pidä tietyistä nimistä. Esim. Ursula. Jos ei pidä nimestä ei tarkoita että dissaisi nimen kantajaa ja antajaa
Huoh.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:30"]Murja
Turja
Tuire
Maire
Helmiina
Adalmiina
[/quote]Kuka on Murja tai Turja?:-D
Minua huvittaa nämä nimiketjut - siinä mielessä, että monesti näitä vanhoja nimiä pidetään jonain uusina muoti-ilmiöinä, vaikkei näin ole.
En tiedä Jessica- nimestä, mutta esim. Jemina ja Serafiina ovat vanhoja nimiä, eivät mitään eilen keksittyjä. :D Ottakaa selvää asioista ennen kuin puhutte.
Toki jokainen saa oman makunsa pitää, en itse vain ymmärrä ylipäätään tällaisia nimien "lynkkausketjuja".
Mitä ihmettä koko ketjusta en bongannut pelkkää Hanna nimeä mainittuna..onko se niin "harvinainen" ettei tullut mieleen. Hiton rumana aina oon itse sitä pitänyt.
Hanna Peppi Sari Titta PIRJO Jessi Noora Niina Päivi Milla Maija Leena Pirkko Lotta Anna. Siinä rumimmat nimet mun mielestä.ja vielä Silja.
Fanny, Hennariikka, Ritva, Justiina, Annastiina, Irmeli, Karoliina, Pauliina, Pommiina, Liina, Marketta, Suoma, Auno, Ullariikka, Tiina, Jessika, Impi, Kyllikki, Margareetta, Unna, Sonja, Vilhelmiina, Annukka ja Ursula (meren hirviö!)