Mies sikaili känniääliönä Uuden vuoden bileissä... :(
Mitä ihmettä mä olen ikinä tuossa känniääliössä oikein nähnyt?!
Aamuyöllä kun heräsin sikahumalaisen ukon kolistellessa kotona ja näin lattiat ja vaatteet oksennuksessa, on yhteisen tulevaisuuden ajatteleminen ollut työlästä. Tänäänkin ukko on vain maannut krapulassa ja oksennellut koko päivän... Hitto miten jonkun vastenmielisyys voi kasvaa tuollaisiin mittoihin humalassa. Saa nukkua jossakin ihan muualla kuin mun sängyssäni hamaan tulevaisuuteen asti. :(
Kommentit (6)
Jotkut vaan on ääliöitä, niin se menee! Mullakin oli joskus ääliö mutta siitä on onneksi kauan, en jääny kattelemaan! Onneksi on muunkinlaisia, itselle löytyi yksi jo vuosia sitten!
Teillä ei oo paljoo varaa haukkua, en ees haluu tietää millasia te naiset olette känniss!
Nooh, olisi kai pahempaakin voinut sattua? :) Ei ehkä ihan eron paikka jos on muuten asiat kunnossa? Meillä oli ihan sama tilanne (oksennetut vaatteet, nukkkui lattialla) pikkujouluaikaan, mies kyllä paransi tilanteen nousemalla suht ajoissa ja vietettiin kiva päivä.
Sen sijaan, ihan selvipäin, käyttäytyi todella vastenmielisesti yhtäkkiä tänään. Jostain sillä meni hermot ja vietti n. tunnin kiroilu- ja haukkumishetken kun olimme autossa emmekä päässeet pois. Ei rauhoittunut millään, lapset säikähtivät ekaa kertaa ihan tosissaan ja kotona kysyivät aikooko isi tappaa minut (vihaisena sanoi ettei tiedä pian mitä tekee, ja voisi ottaa veitsen ja leikata pään irti jne). :( Toki sitten pahoitteli lapsille ja sanoi ettei tarkoittanut, mutta paha olo jäi. Ihan kauheaa käytöstä. Olen provosoiva joskus, mutta hän on nykyään herkästi tosi aggressiivinen, en tiedä miten tästä saisi lopun sillä olen varmaan tehnyt kymmenen eroaloitusta tänne ja aina vaan huono suhde jatkuu...
Mutt joo, tsemppiä ja hyviä hermoja teille!
Tota... Jos joku uhkaisi katkaista kaulani, niin kyllä se suhde olisi sitten siinä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 05:14"]
Tota... Jos joku uhkaisi katkaista kaulani, niin kyllä se suhde olisi sitten siinä.
[/quote]
Varsinkin jos toteuttaisi uhkauksensa. Ei siitä kyllä huvittaisi enää jatkaa. Ihan päätöntä touhua :(
Kuules mun miehen ei pitäny olla kännissä, silti oli.
Meni baariin omien kavereidenkaa ku ei tahtonu olla munkaa, ite menin perässä omienkaa.
Vaihto pari sanaa munkaa illan aikana ja lopuks haukku mun ystävän ilman syytä pystyyn, huoritteli ja lopuks otti kuristusotteeseen ja lähti sit ilman mua omaan kotiinsa.
Et semmosta.
Itsekin harkitsen tässä eroa, viimeaikaiset tapahtumat on ollu sen verran kusipäisiä että huhhuh..
Ja tänään sit valittaa krapulaa ja makas munkaa koko päivän sängyssä