Vaikuttaa vahvasti siltä että syksy jatkuu jälleen kevääseen asti eteläisessä Suomessa
Itämerikin on nyt ennätyslämmin. Talvea tuskin tulee.
"Vuodenaikaennuste näyttää keskimääräistä lämpöisemmältä ja vähän sateisemmalta"
Kommentit (11)
Kuravaatekauppiailla menee siis hyvin tulevanakin "talvena".
Ei lumettomuus haittaa täällä maalla. Metsä on vihreä läpi talven.
Hyvä Liukkaat kelit ja lumenluonti on syvältä.
Parempi sekin kuin mitä täällä päin on taas odotettavissa. Ensin tulee lunta, sitten vettä ja joka paikka jäässä ja liukasta. Sitten taas lunta, vettä ja jäätä. Sama kierros pyörii huhtikuuhun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin haittaa. Jatkuvasti saa olla siivoamassa hiekkaa eteisestä ja terassin raput on kamalan näköiset kun kurasaappailla kuljetaan. PIkkuakkanen ja lumi paljon mukavampaa kun on kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin haittaa. Jatkuvasti saa olla siivoamassa hiekkaa eteisestä ja terassin raput on kamalan näköiset kun kurasaappailla kuljetaan. PIkkuakkanen ja lumi paljon mukavampaa kun on kuivaa.
*pakkanen :)
Olisipa täälläkin. Viime talvi oli yhtä he*vettiä, kun joka ikinen päivä tuli lunta ja aina sai olla autoa ja pihaa puhistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, meillä ei ole kurainen pihakaan. Karkeaa soraa polulla.
Täällä ollaan siinä rajalla että viime talvena tuli vuorotellen lunta ja vettä. Lämpötila sahasi plussan ja miinuksen puolella. Voin kertoa että liukasta riitti. Tuon pitkän ennusteen mukaan tuleva talvi on lämpimämpi kuin viime talvi. Saa nyt nähdä mitä se oikeasti on. Pitkä syksy ainakin jouluun asti on todennäköinen.
Pitkä pimeä koronasyksy edessä.