Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narsistia "vedättää"?

Vierailija
02.01.2014 |

Esittämällä tyhmempää kuin on ja tekonauramalla sen jutuille? Ahdistaa vaan sen kosto jos kokee tulleensa nolatuksi. Työkaverista siis kyse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on narsisti, ja ne monet vuodet kun olin hänen kanssaan tekemisissä, "näyttelin" tullakseni toimeen. Narsistit elävät käsityksessä, että ovat kaikessa muita parempia (myös esim. fiksumpia kuin muut). Tämä tekee helpoksi heille tyhmän esittämisen. Kyllä minun kohdallani tekonaurut yms. meni täysillä läpi. Niin itsekeskeisiä persoonia kun ovat, eivät huomaa muissa tuollaisia asioita..

Vierailija
2/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun muistat kehua  ja imarrella ("vilpittömästi" eli ei vittuillen) niin narsisti pysyy hyvällä tuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka intensiivisesti olette tekemisissä ja joudutko olemaan pitkään samassa työpaikassa? Minulla tuo toimi n.6kk, sitten aloin itse väsyä kun näin tätä tyyppiä päivittäin ja teimme töitä samassa tilassa...  

Vierailija
4/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Eli mielistele, kehu, naura, ole KAIKESSA samaa mieltä, älä esitä aitoja mielipiteitä, erityisesti jos ne poikkeavat narsistin ajatuksista. Narskua voi hämätä olemalla hänen puolellaan. 

Vierailija
5/5 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi työkaveri, nainen, joka kehuu kyllä itseään jatkuvasti, ja mollaa muita. En tiedä, onko narsisti,mutta ärsyttävä ainakin. Onkin tapanani sitten häntä kehua mulla myös, on kyllä ihan hyvä hommassaan ja aktiivinen. Ei ole ainakaan vielä huomannut mitään. Mutta koskaan ei kehuu muita tai joskus kyllä omia lapsiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi