Influenssarokote otettu!
Kommentit (11)
Joka vuosi olen ottanut, ei mitään oireita, eikä influenssaa.
Julkisella puolella aloitetaan ne rokotukset vasta marraskuussa. Miksi niin myöhään?
Hyvä. Odottelen vielä, tuleeko työterveyteeni tänä syksynä ilmainen jakelu vai onko jotain poikkeuksia koronan vuoksi. Otan kyllä.
Itse otin jo 8 päivää sitten Terveystalolla, työnantajan piikkiin ( olen terveydenhuollon ammattilainen).
Ensi viikolle varasin rokotusajan Mehiläiseen. Olen ottanut 10 vuoden ajan, ei mitään sivuoireita eikä influenssaa
Kivat sulle. Itse en ota eikä mieskään. Astmaatikkolapsellekaan ei otateta. En koe turvalliseksi tuon rokotteen. Ihmisiä käytetään koekaniineina.
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudu sairastumaan. Meillä ei muilla rokotetta paitsi allergisella tytöllä ja rokotuksen jälkeen 3 viikkoa ja raju influenssa. Tuli sairaala reissu.
Rokote ei aina tehoa influenssaan ja tautina influenssa on rankin mitä voi saada Suomessa.
En ole koskaan ottanut enkä koskaan tule ottamaan. Miksi helvetissä ottaisin? Vihaan kaikkea turvallisuudentavoittelua. En suojaudu koronaltakaan mitenkään enkä käytä heijastimia tai pyöräilykypärää.
Valmistaudu sairastumaan. Meillä ei muilla rokotetta paitsi allergisella tytöllä ja rokotuksen jälkeen 3 viikkoa ja raju influenssa. Tuli sairaala reissu.