Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssarokote otettu!

Vierailija
10.10.2020 |

Jei
Miten on sinun laita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu sairastumaan. Meillä ei muilla rokotetta paitsi allergisella tytöllä ja rokotuksen jälkeen 3 viikkoa ja raju influenssa. Tuli sairaala reissu.

Vierailija
2/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi olen ottanut, ei mitään oireita, eikä influenssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella aloitetaan ne rokotukset vasta marraskuussa. Miksi niin myöhään?

Vierailija
4/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Odottelen vielä, tuleeko työterveyteeni tänä syksynä ilmainen jakelu vai onko jotain poikkeuksia koronan vuoksi. Otan kyllä.

Vierailija
5/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin jo 8 päivää sitten Terveystalolla, työnantajan piikkiin ( olen terveydenhuollon ammattilainen).

Vierailija
6/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolle varasin rokotusajan Mehiläiseen. Olen ottanut 10 vuoden ajan, ei mitään sivuoireita eikä influenssaa

Vierailija
7/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten ?

Vierailija
8/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee

Vierailija
9/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Itse en ota eikä mieskään. Astmaatikkolapsellekaan ei otateta. En koe turvalliseksi tuon rokotteen. Ihmisiä käytetään koekaniineina.

Vierailija
10/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudu sairastumaan. Meillä ei muilla rokotetta paitsi allergisella tytöllä ja rokotuksen jälkeen 3 viikkoa ja raju influenssa. Tuli sairaala reissu.

Rokote ei aina tehoa influenssaan ja tautina influenssa on rankin mitä voi saada Suomessa.

Vierailija
11/11 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut enkä koskaan tule ottamaan. Miksi helvetissä ottaisin? Vihaan kaikkea turvallisuudentavoittelua. En suojaudu koronaltakaan mitenkään enkä käytä heijastimia tai pyöräilykypärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme