Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki JEESUSTELIJAT! Mitä aiheita saan juhlia?

Vierailija
01.01.2014 |

Voisitteko nyt ystävällisesti listata, milloin minä tai perheeni saadaan juhlia, ja millä tavoin pitää juhlia? Emme ole kristittyjä, emmekä kuulu mihinkään muuhunkaan uskonnolliseen kerhoon.

Ihan sellainen selkeä lista on hyvä, missä on lueteltu mitkä juhlat ovat sallittuja ja millä kaavalla niitä pitää juhlia, kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä luullut, että uutta vuotta juhlii kaikki kristityt Jeesuksen ympärileikkauksen kunniaksi. Olen ehkä väärässä. Miten helvetissä itsenäisyyspäivästäkin on tullut kirkollinen juhlapyhä??? (tsekkasin linkin)

-ap-

Vierailija
22/22 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti kattoo linkkii mutta pyhä Nikolaus sattuu ainaki Keski-Euroopas itsenäisyyspäivälle! Mutta totta kai itsenäisyyttä saa juhlia. Ja mun mielestä myös vappu tottakai työläisten ja ylioppilaiden juhla, paskat mistää Valborgeista kukaan niitä muista! Onhan juhannuski ollu pakana-aikoina ihan vaa keskikesän juhla ja sit vaa siihen kristinuskon tullessa niputettiin kristillinen merkitys.

Btw mun mielestä nimenantojuhlat on ihan kiva idis, sillo ku kristinuskon tullessa "pakanalliset" juhlat vaan "muutettiin" kristillisiksi käytännön syistä, miksei siis voisi myös siirtyä vanhat kristilliset perinteet ei-uskoville? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi