Raskaanako?
Ehkä raskaana?
Hei!
Mietin tässä, että olisiko mahdollista olla raskaana. Koska olen käyttänyt kumia, mutta tuntuu, että se olisi ollut yksi kerta huonosti. Mies sanoi kuitenkin, että oli hyvin. Joten uskoin, miksi se alkaisi valehtelemaan, koska ei tahdota vielä lasta. Ja kerran saunassa työnsi penistään pari senttiä sisälleni. En muista oliko tullut jo aikaisemmin, mutta ei tullut siis sisälleni ja oli käynyt suihkussa ennen sitä. Voiko siitä tulla raskaaksi? Moni sanoo, että ei ja toiset, että kyllä.
Siitä on n. kuukausi, maha on tuntunut omituiselta (luultavasti vain kuvittelen), eikä menkat alkaneet e-pillereiden 4 päivän tauolla, mutta lääkäri sanoi, että menkat voivat jäädä pois melkein kokonaan tai kokonaan. Tai stressin takia ja olen stressannut/miettinyt sitä tässä nyt kuukauden. Yhtenä päivänä tuli pientä vuotota. Pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, muttei alkanut. On vain suht runsasta valkovuotoa. Tosin e-pillereitä olen käyttänyt vasta tämän kuukauden, sillä edelliset aiheuttivat mahakipua. Joten voi olla, että nämäkään eivät ole niin sopivat ja siksi tekevät mahan omituiseksi ja valkovuotoa? Muuten ei juuri ole kipua, väsymystä tai mitään?
Tahtoisin vastauksia kiitos :)!