Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri Helenan juhlakonsertti: mitä mieltä?

Vierailija
01.01.2014 |

olen aina tykännyt hänestä ja niin nytkin. Huomasin, ettei laulu ihan kulkenut, vaivalloisen kuuloista paikoittain ja ylä-äänet tukkoisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole mikään koulutettu laulaja, mutta hyvä amatööri ja kiinnostaisi kuulla mitä muut ajattelee. Minun korvaani ne ylä-äänet jäivät vaivalloisiksi, ei riitä voima laulaa korkealta. Mutta minä edelleenkin tykkään hänestä laulajana, ihana ja valoisa persoona.

Vierailija
4/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt kaikista sovituksista, mutta esiintyjä oli aito ja loppuhalaus oli ihana!

Vierailija
5/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

68-vuotiaaksi naiseksi laulaa ihan hyvin ja on nuorekas. Varma esiintyjä, jolla hyvä kontakti yleisöönsä. Konsertin ohjelmisto oli hyvin valittu, mukana uusiakin lauluja. Tykkäsin monesta vanhan hitin sovituksesta, piristävän erilaisia, mutta hyvällä maulla tehtyjä. Vaikka itse en noista henkimaailman asioista ymmärrä, Katri Helenan kertomana ne kuulostivat ihan järkeviltä ja mukavilta. Tommilta ihana halaus ja upea kukkakimppu.

Vierailija
6/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esiintyjä; osaa ottaa yleisönsä. En ole musiikin asiantuntija, joten siihen puoleen en ota kantaa. Mutta muuten tykkäsin kovasti, ihania lauluja ja sydämestä laulettu. Kunnioitan noin pitkää uraa.

Puvut eivät kyllä olleet ihan 10 arvoisia; varsinkaan ensimmäinen.

Vierailija
7/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nykykatria kuunnellut, enkä musiikista tiedä mitään, mutta esitykset "kulta-ajaltaan" ovat jotain aivan suberhyperexstramahtavaa. Siis se ääni ja siitä loistava elämänilo, positiivisuus, nauru ja onnellisuus... MAHTAVAA. Olet tuottanut suunnatonta iloa ainakin mulle. Kiitos siitä, tai suuri kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme