Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissoja rakastava mies... hm!?!

Vierailija
09.10.2020 |

Niin, siis uusi miesystävä kokelaani rakastaa kissojaan, puhuu niistä koko ajan. No, MUA ne katit katsoivat jäätävästi.
Mitä ajatella??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Kissat on ihania, joten kissoista pitävä mies toimisi mulle. Ja tottakai ne katsoo sua jäätävästi. Olet ventovieras ihminen, joka tuli niiden kotiin. Suhteen luominen kissaan vaatii aikaa ja kunnioitusta.

Vierailija
2/13 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat äärettömän viisaita. Katoa heidän elämästään. Olette lopulta kaikki tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron esimerkin. Kissani lähtivät aina karkuun kun taloon tuli vieraita ihmisiä. Vain tulevaa miestäni ne eivät pelänneet, vaan halusivat tutustua. Samoin koirani, joka oli vihainen kaikille miehille, suhtautui heti ystävällisesti tulevaan mieheeni.

Vierailija
4/13 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUOLEMA KISSOILLE!

Koira on AINOA oikea lemmikki sekä perheenjäsen ja 99,9% palstalaisista on samaa mieltä kanssani!

EI KISSOJA PALSTOILLE!

EI KISSOJA MINNEKÄÄN!

Kyllä sulla natalia on tänään sitten paha päivä. Et tosin ikinä herätä mitään sympatiaa.

Vierailija
5/13 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tarinan elämästäni..

Kun muinoin muutin leidini kanssa asumaan samaan kämppään.

Niin  hänen kissansa eivät hyväksyneet minua millään tavalla.

Mutta jossakin vaiheessa ne kissat ottivat minut "perheeseensä"

ja siitäasti ne ovat ollet kuin "perhettä".

Vaikka iso ja karski mies olenkin , niin kyllä se rakkaan eläinystävän lopettaminen sattuu (oli pakko)..

On jo vuosia aikaa, mutta muistan vieläkin sen surun.

Vierailija
6/13 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko mies mistään muusta kuin kissoistaan? Jos ei, niin siinäpä crazy cat hubby :D

Vierailija
7/13 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron esimerkin. Kissani lähtivät aina karkuun kun taloon tuli vieraita ihmisiä. Vain tulevaa miestäni ne eivät pelänneet, vaan halusivat tutustua. Samoin koirani, joka oli vihainen kaikille miehille, suhtautui heti ystävällisesti tulevaan mieheeni.

Voi ihanat! Tämä oli kyllä romanttisinta, mitä olen pitkään aikaan kuullut. Tuli hyvä mieli 😍

Vierailija
8/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kissat sinuun tottuu ja katsoovat sinua sitten ystävällisesti. Niin minunkin kissat hyväksyivät pikkuhiljaa miesystäväni.

9/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Sinun pitää ansaita kissojen luottamus vähitellen. Sitten saat ihanan kehruukaverin niistä.

Vierailija
10/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakkaat ihmiset ovat harvemmin ilkeitä tai pahoja. Hyvä merkkihän tuo on. Isämateriaalia, perhekeskeinen mies.

Vierailija
11/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on paras ihmistuntija. Korkeasti koulutettu pykolooki jää häviölle vaikka luotaisi aivoasi vuosia. Kissa paljastaa sinut sekunnissa.

Vierailija
12/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinrakkaat ihmiset ovat harvemmin ilkeitä tai pahoja. Hyvä merkkihän tuo on. Isämateriaalia, perhekeskeinen mies.

Valitettavasti eläinsuojelutyössä tämä mielipide on muuttunut ja pahasti. Mä sanoin ääneen yhdestä epäkohdasta ja nyt muutuin suosikista siihen, alettiin keksiä niin törkeitä valheita, että joutunen tekemään rikosilmoituksen. Siis mä luulin, että se epäkohta korjataan ja that's itse. Väärin luultu. 

Vierailija
13/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi olla? Pakkomielle on sitten eri juttu, se on aina yhtä ankeaa aiheesta riippumatta ja kenellä hyvänsä. Mä olen tavannut enimmäkseen eläinrakkaita miehiä eikä ne ole muistaakseni erotelleet että kissa vai koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan