Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle diagnosoitiin psykoosi ja lääkittiin tahallaan väärin...

Vierailija
09.10.2020 |

....sen takia mitä oli puhunut. Hoitoni oli totaalisesti henkilökohtainen kosto ihmisiltä jotka eivät kestäneet totuutta mitä puhuin ja he pelottelivat minut lääkityksellä hiljaiseksi sananvapaudesta rikollisesti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummat puree psykoosiin paremmin, bentsot vai leptit?

Yksi lääke. Ja Erkkikin tietää että neurolepti.

Miksi kirjoitit monikossa. Lääkitys on aina yksikössä. Idiootit kertovat blaa...blaa...blaa... kertoimia lääkkeisiin kuin se pitäisi olla lääke.

Ap

Vierailija
22/29 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut psykoosi ja voi sitä ajatuksen juoksua ja mielikuvia.

Sama täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä puhuit? Vaikea sanoa juuta eikä jaata, kun ei tiedä mistä on kyse.

En mitään kuin minua ei kuunneltu.

En ollut edes psykoosissa.

Vierailija
24/29 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut huijjattiin pakkohoitoon. Ap

Vierailija
25/29 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lähetteen jälkeen puhua asiat selväksi ja sanoin että voin puhua jos kuuntelette ja he sanoivat että me kuuntelemme. He kuuntelivat kaksi lausetta ja pistivät kourallisen lääkkeitä syötäväksi enkä lääkityksen jälkeen muistanut mitään mitä piti sanoa, minusta tuli seniili lääkityksestä. Pääsin pois pakkohoidosta kuin sanoin lääkärille ja hoitajille vain myötäilevästi joo joo kyllä kyllä olette oikeassa lääkkeet tekevät hyvää minulla pakkohoidosta saatujen veteraani potilaiden ohjeistuksesta.

Vierailija
26/29 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
27/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Vierailija
28/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisko meni myös synnytyksen jälkeen psykoosiin. Kävin vierailemassa siskon luona aina kun päästivät tapaamaan, eli lähes päivittäin.

Sisko oli tosiaan sekaisin kuin seinäkello, ja mikä pahinta, pieni lapsi oli sen kaiken keskellä. Onneksi vanhempamme pystyivät ottamaan tytön hoitoonsa eikä siskon tyttö joutunut heti huostaan. Mutta kyllä oli pelottava kokemus näin lähipiiristäkinkatsottuna! Sisko syöksyi johonkin rinnakkaistodellisuuteen, jossa eivät päteneet normaalit elämän lainalaisuudet tai syy/seuraussuhteet. Sisko kuvitteli oikeasti, että kaikki ovat häntä vastaan ja hän vähintään kantelee presidentille että hänet on huijattu hoitoon. Lääkärit olivat erittäin asiallisia ja kohtasivat meidät omaiset hyvin, selittivät asioita ja pyrkivät auttamaan kaikin tavoin. Sisko vaan eli jossain omassa maailmassaan, jossa ajojahti oli alkanut hänen elämänsä pilaamiseksi. Hänet pakkolääkittiin ja vaikka mitä, eikä hän omasta mielestään ansainnut mitään siitä.

Mutta kertaakaan hän ei kysynyt lapsensa perään psykoosissa ollessaan, ikävä kyllä.

Nykyään siskolla menee hyvin. Hän käy töissä ja syö lääkkeensä ja on fiksu, aikuinen ihminen ja äiti. Itseasiasiassa älykäs ja menestynytkin. Mutta silloin harhoissaan, pakkohoidossa aivan irti realiteeteista.

Tämä muistutuksena siitä, että kuka tahansa voi sairastua ja olla ilman sairaudentuntoa ja joutua pakkohoitoon kolmeksi kuukaudeksi ja nousta ja parantua ja jatkaa elämäänsä.

Voimia aapeelle ja kaikkea hyvää.

Vierailija
29/29 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke ap?

Lito?