Kuka on aloittanut jo täysnutrauksen?
Miten on eka päivä mennyt? Itselläni jäljellä vielä 1pss ja säästin iltapalaksi ison annoksen salaattia. Hankalinta on olla ilman kastiketta, taidan laittaa viinietikkaa päälle.
Vatsa on aika sekaisin, taitaa johtua makeista pirtelöistä, joita join kaksi. Keittojen kanssa ei ole tuota ongelmaa.
Nälkä alkaa vähän olla, kun muulle perheelle tekee ruokaa ja kattaa pöytään kaikenlaisia herkkuja. Kaloreita olen saanut tähän mennessä noin 500.
Kommentit (39)
Toinen päivä kohta kasassa. Normaali olo. Päivä sujuu hyvin neljällä kuumalla keitolla, yhdellä kylmällä pirtelöllä sekä kahdella isolla lautasellisella salaattia. Paino on ruvennut jo tippumaan, muttei mitään valtaisaa pissaamisen tarvetta vielä.
Oho, kävipä lukema alhaalla. Voiko olla tottakaan? Aamupäivällä punnitsin tasan ekan viikon saldon ja se oli -3,6kg. Nälkä on kadonnut ihan kokonaan, nyt on pakko syödä kellonaikojen mukaan ja juoda vettä tietoisesti. Söin ekan keiton vasta klo 11. Voisin ihan hyvin olla kokonaan ilman ruokaa. Iltaa kohti on ollut pakko syödä ja pilkoa salaatitkin uskollisesti. AP
avaa säkin päiväkirja terhi.net -sivustolle..
ei ole tarvetta.
viiden lapsen 51 v äiti
Kiitos vinkistä. Lopetan yksinpuheluni nutrauksesta tähän. AP
Älä lopeta! On täällä muitakin nutraajia, niin kiva seurata sun edistymistä. En ole aiemmin huomannut tätä ketjua. Itse olen nutrannut viikon, mutta en laske kiloja, kun ahdistun puntarista. Vyötä on saannut laittaa pari reikää tiukemmalle. Aion nutrata useamman viikon. Syön kasviskeittoa, suklaa- ja mansikkapirtelöitä ja patukoita.
Palasin kuitenkin, kiitos 12 ;)
Tänä aamuna alkoi 9. päivä, eli takana kahdeksan päivää nutraten: aamupaino -3,7kg. Tukka on tosi rasvainen koko ajan, mistä lie yhtäkkiä. En tiedä liittyykö dieettiin. Välipäivä, en ole jumpannut. Söin salaatin päällä hiukan juustokuutioita. Veden juominen on unohtunut, hoksasin juuri. Se tietää ongelmia vatsan kanssa, pahus.
10 päivää dieettiä vedetty, kokonaispudotus -3,1. Paino vaihtelee tai jumittaa tällä hetkellä, liittyy varmaan siihen että vatsa toimii hitaasti joka toinen päivä. Jos kahden viikon kohdalla 14.1. jumitan yhä noin 3 kilossa, teen pienoisen huijauksen elimistölle ja syön reippaammin yhden päivän ajan. Se on tehonnut aiemminkin tässä dieetissä.
Olo ei ole kovin energinen, mutta pirteämpi kuitenkin kuin yleensä. Tällä hetkellä hiukan kyllästyttää ja alkuinnostus on vähän laimentunut.
Minä olen, olin 10 päivää nutridieetillä ja laihdin 5 kg! Tänä aamuna alkoi vaan tekemään ihan pirusti mieli donitseja ja ajoin lähimmälle arnoldsille! Pari lootaa donuja ja autoon, lootat auki ja eikun herkuttelemaan.
Nyt on vähän morkkis, mutta ei mahda mitään! En oikein tiedä mitä tekisin, jatkaako samaa malliin vai aloittaako nutraus? Tosin yleensä syön vain pari kolme donaa kerrallaan.
14. päivä loppusuoralla
Tein suuren virheen eilen, kun sorruin syömään 2 isoa juustovoileipää illalla. Päänsärky ja nälkäinen olo palasi tietysti tänään, kun sain liikaa hiilihydraatteja. Sen päälle vielä urheilua, niin olipa olo väsynyt.
Parempi ratkaisu on ihan selkeästi ollut syödä vaikka salaattia, coctailkurkkuja ja vähän juustokuutioita, kun on iskenyt vastustamaton mussuttamisen tarve. Muutamana iltana napostelunhaluun olen syönyt tuorekurkkutikkuja, joita olen dipannut 3,5%-kevytkermaviilidippiin.
Katson huomisaamuna miltä näyttä 2 viikon saldo.
Päivitä vaan kuulumisia :) Ihan kiva lulea näitä täältä kun blogeja en harrasta. Itsekkin kevennän, mutta en voi nutrata, lautasmallia käytän ja pienennän annoskokoja.
Hoppuk pokkus konsteja. Kalaa, kanaa, hedelmiä, vihanneksia, juureksia, pähkinöitä, rahkaa yms. ja liikuntaa niin laihtuu taatusti
2 viikon hokkuspokkustulokset ap:lta
- paino -3,6kg
- vyötärö -5cm
- rinnanympärys -0,5cm
- takamus -2,5cm
- reidenympärys -2cm
Painoa on tippunut vähemmän kuin aloittaessani oletin, mutta olen ihan tyytyväinen. Sormia turvottaa, olen syönyt varmaan liikaa ylimääräistä suolaa (suolakurkut, kaprikset yms.) Jos kuun loppuun mennessä lähtisi vielä 2,5kg, olen tavoitevauhdissani.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:34"]
Hyi sä tuhoat sun terveyden ja aineenvaihdunnan tolla.
Jatkossa lihoat vain helpommin :-/
[/quote]
Kuinka teillä on tuhoutunut terveys, jotka olette jo kokeilleet usean viikon VLCD-dieettiä? Millaisia sairauksia puhkesi, aineenvaihduntasairauksiako?? Diabetes vai kilpparivajaus tms? Kuinka lihaviksi lihoitte?
1.1. aloitin nutraamisen ja tähän mennessä paino on tippunut -7,2kg. Paino putoaa portaittain: monen päivän ajan nousee ja laskee vuorotellen, kunnes putoaa yhtäkkiä runsaammin.
Tällä hetkellä syön lisäksi edelleen salaatteja, toiseen pääannokseen olen ruvennut laittamaan ruokaisan lisän, esim. keitettyä kananmunaa tai muutaman minimozzarellapallon. Salaatteihin on tullut terveellisellä tavalla himo, syön niitä yli puoli kiloa.
Parina päivänä olen syönyt myös voileivän, mutta se on tuntunut huonolta idealta. Vatsa on mennyt sekaisin ja nivelkivut lisääntyneet. Kummallista!
Jatkan vielä dieettiä niin, että 4 ateriaa on pusseja ja viides kevyttä, vähähiilihydraattista ruokaa. Ap
Olin kaksi viikkoa nutreilla ja nyt 3. viikko syön niitä ja ruokaa. 10kg pitäisi vielä pudottaa. Oli hyvä idea aloittaa noilla pusseilla, vaikkeivat varmaan kovin terveellisiä ole.
Täysnutraukseen ei kyllä salaatit kuulu?
Huhuu? Olenko ainoa?
ap 1. päivä pulkassa. Onneksi iltapala toi kylläisen olon.
3. päivä alussa
Paino pudonnut n. 1,5-2kg. Vessassa saa rampata. Edelleenkin olen vakuutttunut, että vatsa menee sekaisin vain makeista juomista, ei esim. kasviskeitosta. Tänään ei enää tee mieli edes salaattia, mutta sen puoli kiloa syön kuitenkin illalla.