Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä keinoilla saatte ryyppäämisen aiheuttaman morkkiksen pois?

Vierailija
01.01.2014 |

Juomisesta ei seuraa koskaan mitään hyvää :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan huomiseen. Heräsin morkkikseen jo kuudelta. En siis ole sählännyt kännissä. Juonut vaan lomalla liian paljon. Mutta krapulapäivän jälkeen helpottaa.

Vierailija
2/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsestään se menee ohi. Ekan päivän jälkeen on jo paljon helpompi olla. Jos on oikeasti tehnyt kännissä todella pahoja asioita, häpeä kestää kyllä kauemman, mutta aina niistäkin on elämä jatkunut. 

Mulla on kyllä alkanut vanhemmiten tulla päivän mittainen kauhea morkkis silloinkin, jos olen vaan juonut yksin kotona enkä taatusti ole puhunut tai tehnyt mitään noloa. Mutta en välitä siitä niinkään, ajattleen että aivokemiat vähän sekoilee kun on alkoholilla kroppaansa myrkyttänyt, ja että ohi menee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään. Siispä en dokaa. Ainoa vaihtoehto.

Vierailija
4/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla uuden morkkiksen tilalle.

Vierailija
5/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei yl. tule mitään morkkista tai krapulaa.

Toki en vedäkään perseitä olalle tai örvellä.

Nautin pienestä huppelista ja elämästä ja seuraavana päivänä on pirteä ja toimelias kevyt olo.

Jos joskus olen juonut liikaa niin sitten kyllä seuraavana päivänä väsyttää ja sitä yritän välttää.

Vierailija
6/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk sitten tuli kännipäissä mokattua ja örvellettyä aivan liikaa, vieläkin on siitä morkkis. Olin aivan liian humalassa, en ikinä enää juo itseäni sellaiseen tilaan. Miten sen morkkiksen saa nollattua? Vieläkin vi**taa se töppäily. Itsensä potkiminen ei tunnu auttavan.

Vierailija
7/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ajatella muitten ihmisten noloja juttuja kunnes omani eivät tunnu enää niin kauheelta. Mun mokailut on todella, todella noloja.

Vierailija
8/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:16"]

7kk sitten tuli kännipäissä mokattua ja örvellettyä aivan liikaa, vieläkin on siitä morkkis. Olin aivan liian humalassa, en ikinä enää juo itseäni sellaiseen tilaan. Miten sen morkkiksen saa nollattua? Vieläkin vi**taa se töppäily. Itsensä potkiminen ei tunnu auttavan.

[/quote]

Älä mieti sitä asiaa enää. Sillä se lähtee.

Äärimmäisen pahoissa tapauksissa maisemien vaihto auttaa. Minun oli kerran tehtävä tämä, kun tuli sekoiltua naapurin äijän kanssa kännissä uudenvuoden yönä, kun hänen rouvansa makasi sammuneena samassa huoneessa... Oli kuitenkin sen verran jossain vaiheessa skarppaantunut että näki paneskelun. Eipä siellä voinut enää asua, vaihdoin koko paikkakuntaa ja aloitin alusta.

Vierailija
9/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole enää vuosiin juonut kännejä joten ei ole tarvinnut morkkista potea. Nuorempana tuli juhlittua kavereiden kanssa, porukalla juhlittiin ja seuraava päivä toivuttiin, naureskeltiin tai kauhisteltiin mokia yhdessä, käytiin pizzalla, syötiin karkkia ja levättiin...

Vierailija
10/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, ettei ryyppää. Ikinä.

Vierailija
11/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:53"]

Sillä, ettei ryyppää. Ikinä.

[/quote]

Ja vielä: lasillisen voi ottaa, tai korkeintaan kaksi. Viisas on se, joka osaa lopettaa ajoissa.

Vierailija
12/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalla vain äärimmäisen harvoin ja aina kohtuudella. Yksinkertaista. Ei tarvii morkkistellla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi