Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nälkä.

Vierailija
01.01.2014 |

Tänään alkoi kevyempi syöminen. Ruokana aamupala:

jugurtti, pala täysjyväleipää ilman päällisiä, satsuma.

Päivällä, tien päällä focaccia leipä

Iltapäivällä kylässä karjalanpiirakka ja yksi pipari kahvin kanssa

Päivälllisaikaan salaattia iso annos. 

Kyllä tuosta reilusti yli 1000 kcal pitäisi arviolta tulla, mutta joulun mässäilyn jälkeen aika nälkä. Hiilareita liikaa, tiedän ja proteiinia ehkä liian vähän, mutta tänään ei ollut kauppa auki ja olin muiden armoilla tämän päivän. Huomenna pääsen taas itse päättämään mitä syön. Salaattiainekset onneksi tänään löytyi ABC:ltä, mutta kun kylässä kiellettiin tuomasta ruokaa, kun täällä on niin paljon..onneksi sain luvan tuoda salaattivermeet kuitenkin. En syönyt muuta, kukaan ei tainnut huomata. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pääsi, se auttaa.

Vierailija
2/4 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laihduttanut painonvartijoiden pisteillä muutama vuosi sitten ja paras lääke nälkää vastaan on oikeasti KUITU! Tuo täysjyväleipä aamulla on hyvä, mutta jos runsaskuituiset syömiset loppuu siihen niin en yhtään ihmettele, että on nälkä. Vaihda satsuma vaikka omenaan tai porkkanaan, focaccia täytettyyn ruisleipään, karjalanpiirakka vaikka täysjyvämuroihin, pipari Elovenan välipalakeksiin ja salaatinkin joukkoon siemeniä ja vaikka suikaloitua porkkanaa niin auttaa kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän päälle voi laittaa margariinia, juustoa ja kurkkua. Ei se dieetti siihen kaadu.

Vierailija
4/4 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ens kerralla proteiinipatukoita kyläreissulle varuiks..saat helposti yhden aterian kalorit patukasta jos ruokailuvälit ei oo sitä mihin ite tähtäät. Ne on muutenki hyvä vararavinto pitää autossa. Noi Leaderin patukat on hyviä; lähtee makeannälkäkin samalla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi