Äly hoi! Koira tarpeille leikkipuistoon/leikkipuiston viereen...
Lapsen vaatteet on sotkeentuneet koiran p*askaan jo kolme kertaa tänä talvena, koska välinpitämättömät koiranomistajat vievät koiransa tarpeilleen puiston viereen. En minäkään vie vauvan vaippoja koirien pyörittäviksi koirapuistoon/puiston läheisyyteen tai tuo lastani pihallesi kakalle. Törkein ääliö oli vienyt koiransa tarpeilleen keskustan leikkipaikalle.
Omistaja, olet velvollinen keräämään koirasi jätökset.
Taidanpa ensi kerralla laittaa jätökset omistajan taskuun, kun näen omistajan, joka p*askattaa koiraansa järjettömässä paikassa ja jättää ne keräämättä. Yhtä likaisiksi lasten vaatteet tulevat, jos jätöksiä ei siivota. Ennen maatumistaan jätöksistä on paljon riesaa.
Kommentit (14)
kostin koiraperheille. Vatsani oli ihan sekaisin ja oli ihan pakko vääntää pyytonit lumelle puistoon. Seuraavana päivänä iso kakkani oli syöty puistossa. Toivottavasti koiran omistajat saivat sinä päivänä paljon koirapusuja.
OT, miten sä meinaat tunkea ne pskat sinne omistajan taskuun? Eikö puhe olisi fiksumpaa?
ps. en tunne yhtään lasta, joka koiranpaskassa olis pyörinyt noin urakalla kuin omasi...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:53"]
OT, miten sä meinaat tunkea ne pskat sinne omistajan taskuun? Eikö puhe olisi fiksumpaa?
ps. en tunne yhtään lasta, joka koiranpaskassa olis pyörinyt noin urakalla kuin omasi...
[/quote]
No minäpä tunnen. Olen koiranomistaja ja pienten lasten äiti, ja jos joku saa minut suuttumaan, niin se että koirien annetaan paskoa ihan mihin tahansa, eikä niitä ulosteita kerätä, vaikka ne kuuluisi kerätä. Onhan se tietenkin riskialtista, että Keisari Koiranomistaja kumartuu kakkapussi kädessään noukkimaan kikkaretta, siinähän voi vaikka pissi valua päästä pois, kun miettii hetken muitakin kanssaihmisiä, mutta jos sitä sentään joskus yrittäisi.
Sehän on ihan normaalia, koirathan paskoo minne sattuu.
Meidän naapurilla on kaksi leikki-ikäistä lasta ja koira.
Koira paskoo pitkin omakotitalon pihaa, lapset leikkivät ja kaikki on ok.
Joskus isä innostuu ja heittelee lapiolla paskat pensasaidan yli, kadun puolelle:)
HAHHHAHAH tulen jatkossaki paskattamaan kolmen rakkini kakat leikkipuistoon. Vituttaako ap?
Koirathan muuten eivät tee tarpeitaan minne sattuu. Eiväthän ne tee niitä sisällekään. Eivätkä omalle reviirillekään, jos niillä on mahdollisuus tehdä ne jonnekin muualle. Itse asiassa mikään ei ole koiralle helpompaa kuin suunnitella lenkki niin, että koira saa tehdä tarpeensa aina samassa, sallitussa paikassa, kuten ojanpohjalle tai pajupusikkoon (jos ei halua siis kerätä jätöksiä).
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:53"]
[/quote]
No minäpä tunnen. Olen koiranomistaja ja pienten lasten äiti, ja jos joku saa minut suuttumaan, niin se että koirien annetaan paskoa ihan mihin tahansa, eikä niitä ulosteita kerätä, vaikka ne kuuluisi kerätä. Onhan se tietenkin riskialtista, että Keisari Koiranomistaja kumartuu kakkapussi kädessään noukkimaan kikkaretta, siinähän voi vaikka pissi valua päästä pois, kun miettii hetken muitakin kanssaihmisiä, mutta jos sitä sentään joskus yrittäisi.
[/quote]
Niin, sinä tunnet, minä en tunne, olen ihan tyytyväinen, ettei omat lapset möyri koirien paskoissa, eivätkä möyrineet pienikään.
Ihan näin "syksyllä" sitä kakkaa ei välttämättä huomaa edes aikuinen, koska on niin paljon ruskeita ja mustia lehtiä maassa (kaupunki metsiköissä). Omissakin kengänpohjissa tosi usein. Illalla täällä ei voi kulkea koska alueella on tosi outo koira ja omistaja, koska täältä löytyy koiran kakkaa ihan keskeltä tietä, oli hiekka tai asfaltti kyseessä. Ei ole ihan normaalia käytöstä koiralle. Itse en päästä lapsia tienreunoihin kävelemään. Ikävää, että menettävät lapsuuden iloja koirien kakkojen takia. Enkä ole koirien vihaaja, itsellänikin on koira.
Tänä talvena ei ole etelässä ollut paljon pakkasia, niin ne kakat eivät edes jäädy ja siksi varmaan sotkua tulee tavallista useammin. Ehkä joitain koiraihmisia ei haittaa, jos omalla pihalla on läjiä mutta meidän pihalle ei koirilla ole asiaa ulostamaan.
Niin, sinä tunnet, minä en tunne, olen ihan tyytyväinen, ettei omat lapset möyri koirien paskoissa, eivätkä möyrineet pienikään.
[/quote]
Ehkä teillä ei ulkoiltu kovin ahkerasti. Meillä ulkoillaa kaksi kertaa päivässä ja emme asu maalla. Ap
Nyt olisi hyvä aika liittyä kaikkien koirankakkaroskis.fi. niin että olisi niitä roskiksia mihin kikkareet voisi laittaa.
Toiset eivät vaan viitsi kerätä kakkoja, vaikka niitä roskiksia olisi puistossakin vieressä :/
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:11"]
[/quote]
Ehkä teillä ei ulkoiltu kovin ahkerasti. Meillä ulkoillaa kaksi kertaa päivässä ja emme asu maalla. Ap
[/quote]
Ulkoiltiin tietenkin, minimissään kahdesti, mutta erittäin usein kolmasti päivässä, eikä tosiaan maalla asuttu. Mutta silti olen tyytyväinen, ettei koiranpaskoissa lapset ole ikinä kierineet, varmaan siis hyvää tsäkää, mutta kaipa saan olla siitä iloinen ja silti voin vielä sanoa,etten tunne yhtään ipanaa, joka olisi koiranpaskoissa melskanneet, sori.
Ja meillä on ollut aina omiakin koiria, kahdet nytkin.
Jos tuollaista näet, niin ilman muuta menet sanomaan. Sun puolella on suuri enemmistö koiranomistajia, joilla on aivot päässä.