Miksi evoluutio ei ole kehittänyt ihmisiä paremmaksi apinan jälkeeen?
Kysymys evoluutio-ihmisille. Miksi Ihminen ei ole kehittynyt apina-asteelta vieläkin paremmaksi roduksi ja miksi evoluutio kehittää aina jotain parempaa? Pian planeetat täyttyy uudella rodulla, eli Jeesus-ylösnousemus-ihmisillä 2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
Gal. 6:15
Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, 17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle-ei omasta tahdostaan, vaan alistajan-kuitenkin toivon varaan,
21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.vaan uusi luomus.
Kommentit (27)
Evoluution seuraava kehitys voi olla ihmisen tekemää. Nyt on jo keinosydäntä ja ties mitä imlantteja. Jokin teknologian ja ihmisen yhteensovitus. Cyborgit voi olla todellisuutta jo tämän päivän lasten aikuisuudessa.
Onhan meillä nytkin kehittyneitä ihmisiä jotka miettii miten ihmiskunta selviää, sitten on vaan myös persuja eläimellisine vaistoineen.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Raa'asti sanottuna: lääketieteen ja teknisen kehityksen tieteen syy. Evoluutio ei enää karsi joukosta heikkoja yksilöitä. Heikkonäköinenkin selviytyy, kun on silmälasit ja ihmisen luomat sosiaaliset järjestelmät pitävät myös "elinkelvottomista" huolta.
Muistan Leila Koo nimesi tuolla puolen. Mene pois ateisti jo tältä palstalta. Kuinka pitkään aiot elää vielä? Olet elävä todiste, lähes 70 veenä, ettei korona ole vaarallinen. Täällä palstalla vuodesta toiseen edelleen napotat.
Olen alkanut kirjoitella tällä palstalla vasta kuluvan vuoden heinäkuun viimeisellä viikolla. En ole edes käynyt lukemassa aikaisemmin, ei ole ollut aikaa. En ole ateisti, vaan uskon Jumalaan. Koronan vaarallisuus kohdallani nähdään vasta sitten, jos saan koronatartunnan.
Hups, tarkitstin proiilista ja olenkin rekisteröitynyt tänne jo kesäkuun viimeisellä viikolla.
Jeesus on Herra
1. Kor. 12:3
Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
Fil. 2:11
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole mitään evoluutiota. Se on valhe jota on pakkosyötetty.
Aivan. Energia ei koskaan katoa. Muuttaa vaan muotoaan. Evoluutio on harha, ei sillä ole suuntaa, tai jos on, niin tod.näk. maailmanloppu.
KallionKing kirjoitti:
Jeesus on Herra
1. Kor. 12:3
Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
Fil. 2:11
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Näin helisee vaski ja kilisee kulkunen. Mistä tiedän, että sinä et ole aito kristitty? Tiedän sen siitä, että sinä et ymmärrä Raamattua samalla tavalla kuin minä.
Luuletko etta evoluutio on pysahtynyt. Odota 200 000 vuotta ja kysy sama uudelleen?