Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakaupassa 1x vkossa käytävä ja maskin käyttö tuskaa.

Vierailija
09.10.2020 |

Sen lisäksi, että en näe mitään, kun jokaisella ulos hengittämisellä linssit aivan huurussa (ja juu on kyllä aseteltu oikein naamalle) niin sitten se vielä suurempi haaste eli en saa kunnolla happea. Ei mene kuin n.15min niin alkaa pyörryttämään ja tulee hutera olo.
No, kai sen taas kestää, kun huomenna hakee viikon satsit apetta, eipä ole vaihtoehtojakaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kitinää. Itse käytän 8h töissä maskia, eikä ahdista. jos ei pysty kauppareissun ajan maskia käyttämään, on korvien välissä vikaa. Voithan olla ilmankin, ei kukaan pakoita sitä pitämään. Ebsi viikolla on tulossa pakko.

Ei varmasti tule maskipakkoa!

Vierailija
22/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä maskia missään ja käyn normaalisti kaupoissa ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huurru rillit kun käytät oikein. tai tilaat kotiinkuljetuksella safkat prismasta jne.

N-77

Vierailija
24/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä maskia. Pidä turvavälit. Aiheutat itsellesi vaan happivajeen, ja vastustuskykysi alentuu.

Minä en muuten talvellakaan pidä huivia naaman edessä, koska hengittäminen on vaikeaa. Tätähän joku ihmetteli että miksi onnistuu ja maskin käyttö ei. Eli vastaus: ei onnistu kumpikaan.

Vierailija
25/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten maski voi olla niin vaikea niin monelle? Onko Suomessa oikeasti astmaatikkoja/ keuhkosairaita näin paljon?

Kyllä on, astma on yleinen sairaus. Itse pystyisin pitämään maskia, jos ei tarvitsisi liikkua ollenkaan. Kauppareissun jälkeen on pää kipeä ja jalat kramppaavat, kun maskin kanssa tulee hapenpuutetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi