Eräs mieshenkilö on jäänyt pahasti ihoni alle
Olimme seitsemän vuotta sitten tiiviisti tekemisissä. Ensin tutustuimme vain yhteisten kavereiden kautta, mutta sitten aloimme viettää aikaa kahdestaan, olimme kai vähän ihastuneita toisiimme. Lopulta myönnettiinkin se. Mies ei kuitenkaan halunnut mitään vakavaa kanssani, ei halunnut sitoutua. Päätin ensin, että se on minulle ok, ja jatkoin silti tapailua miehen kanssa. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään, mutta koska silti nautimme kumpikin kovasti toistemme seurasta, päätimme jatkaa tapailua kavereina, ja se onnistui. Ei seksiä, ei suudelmia, ei edes kädestä pitelyä, ainoastaan yhteisiä pitkiä öitä leffojen ääressä jutellen.
Sitten tapahtui jotain, väärinkäsitys, joka ei periaatteessa liittynyt meihin kahteen mitenkään, mutta pilasi silti välimme. Emme olleet hetkeen tekemisissä, ja sitten minä löysin uuden miehen, eikä tullut enää sen vuoksi pidettyä yhteyttä tähän edelleen ihoni alla olevaan mieshenkilöön.
Aikaa kului. Välillä satunnaisesti vaihdoimme kuulumisia internetin kautta, kerran jopa suunnittelimme tapaamista, mistä ei kuitenkaan tullut mitään, sillä olin edelleen parisuhteessa, ja miehelle ei ilmeisesti enää riittänytkään pelkkä kaveruus. Olimme silti Facebook-kavereita, ja vaihdoimme siellä kuulumisia sillointällöin.
Välissä tapahtui kaikenlaista, seurustelin, menin kihloihin, asuin avoliitossa, erosin, aloin taas seurustella, muutin avoliittoon. Mies muutti Espanjaan töihin, ja kutsui minut ja ystäväni sinne viettämään kesälomaa. Houkutteleva tarjous; ilmainen asunto meille viikoksi, päätimme lähteä.
Espanjassa mies käyttäytyi vähintäänkin oudosti minua kohtaan. Ei puhuttu juuri mitään koko viikon aikana. Viimeisenä yönä yritti sitten vongata seksiä minulta, mihin minä en suostunut, sillä olin parisuhteessa. Tämän jälkeen mies vonkasi ystävältäni seksiä, ja saikin. Olin loukkaantunut. En halunnut olla miehen kanssa enää missään tekemisissä. Ajattelin, että olin ystävyytemme oli saatettu päätökseen, kysymyksiin saatu vastaukset, tai jotain. Mutta edelleen näen miehestä vähän väliä unia ja kaipaan häntä. Lähinnä ystävyyttämme. Oliko sellaista koskaan edes? Hän tuntuu aivan kadonneelta veljeltäni tai jotain. Saanko häntä koskaan ihoni alta pois?
Oho, tulipas sitä tekstiä. Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.
Kommentit (7)
Oletko siis nyt vapaa? Mikä estää ottamasta mieheen yhteyttä?
Tuo ihon alla oleminen tai ihonalainen kuulostaa jotenkin kauhealta... Ihan kuin syyhypunkki, mustapää, rasvapatti tai jokin loinen.
Pani sun kaveria, kun sä et antanut. Ihana mies...
Kaikenlaista seuraa sullaki on ollu ja vielä tuommoista sijaa kaipaat huh huh...
Up