Julma ja kylmä aviomies
Hometalo pilasi aviomieheni. Tai se, että hän rakastaa tavaraa enemmän kuin minua. Minä allergisoiduin, sairastelin vuoden kunnes hengitykseni lamaantui ja jouduin pakenemaan vauvan kanssa. Hometavaran mukana home seurasi uuteen kotiin... ja uuteen. Lopulta terveyteni ei kestänyt,nukuin parvekkeella. Ja sitten lähdin, mies ajoi pois. Mies syyttää minua. Kiistää yhä asunnossa ja tavaroissa olevan homeen olemassaolon vaikka minulla lääkärintodistuksia ja allergia löytyi prick-testeissä. Emme ole eronneet vielä. Mutta pakko se kai on. Monta lasta. En olisi uskonut, yli 10v aviossa onnellisesti.Ihminen voi muuttua, kivasta hirviöksi.
Kommentit (6)
Allergiasairaalasta ei homeelle allergisoitunut saa mitään apua. Näennäishoitoa. Vievät rahat ja esittävät sympaattista. Lähettävät lopulta hyödyttömään "terapiaan".Hirveää, törkeää touhua. Kaiken lisäksi allergiasairaala on homeessa. Suomi on pähkähullu -landia!
Tosi surullista. Eikö mies välitä lapsista? Eikä vaimosta? Hme tuhoaa terveyden, vaarallisia hermomyrkkyjä. Tunnen monta jotka menettäneet kaiken. Jaksamista!!
Vierailija kirjoitti:
Allergiasairaalasta ei homeelle allergisoitunut saa mitään apua. Näennäishoitoa. Vievät rahat ja esittävät sympaattista. Lähettävät lopulta hyödyttömään "terapiaan".Hirveää, törkeää touhua. Kaiken lisäksi allergiasairaala on homeessa. Suomi on pähkähullu -landia!
Allergiasairaala hiomeessa..? kuulostaa Suomelta:D!
Mulla oli kylmä narsisti-sadisti. Lopulta karkasin. Aluksi hänkin oli ihminen, lopuksi hirviö. Räyhäsi öisin ilman syytä. Pakenin wc:hen. Oli onnellinen avioero, ihana päästä hänestä. Voimia, elämä jatkuu. Lapsia tosiaan surku.
Mistä tunnet sä ystävän... laulu tulee mieleen. Voimia!