Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos armas aviopuolisoni makaa teillä krapulassa, niin saat pitää ihan vapaasti.

Vierailija
01.01.2014 |

Muista, että palautus/vaihto-oikeutta ei ole.. ;) Äijä lähti eilen johonkin, ei suostunut sanomaan mihin ja eipä ole vielä näkynyt. Jossain mielen sopukoissa toivon, että ei näkyisikään enää IKINÄ!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan täällä! Pellolle tuollaiset "miehet"!!

Vierailija
2/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä katselet tuollaista ihmistä? Mulle ei minkäänlainen anteeksipyyntö auttaisi tuollaiseen. Me ollaan perhe, joka rakastaa toisiaan. Jos toinen haluaa lähteä jonnekin, niin saa hyvin lähteä, jos kertoo minne menee ja tulee yöksi kotiin.

Jos tuolla asenteella lähtee, niin ei ole takaisin tulemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole eka kerta, kun läksi. Enpä ole tällä kertaa perään soitellut, kun viimeksikin lojui yhden pariskunnan luona ja samainen rouva se tykkää kännäävää miestäni kuskata lastensa kanssa ja samalla tarjoaa keskusteluapua, kun on mieheni mukaan niin ymmärtäväinen, toisin kuin minä..

Vierailija
4/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona oli yks varattu äijä..

Vierailija
5/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime yön ensiavussa duunissa. Aika monta varattua ei ole pystynyt tänään ilmottautumaan. Putkat on täys, joten sinne ei yöllä päässyt.

Vierailija
6/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu tässä ei oikeastaan rassaa, kuin se, että mitä sanoa lapsille, jotka heräävät aamulla, huomaavat että iskä ei olekaan kotona ja sitä ei kuulu kotiin. Ainaista selittelyä / valehtelua tuollaisen paskiaisen puolesta. "ei isillä hätää ole, kyllä se sieltä tulee, kunhan ehtii ja plaa, plaa"..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä