Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei juhli uutta vuotta tai vappua millään lailla

Vierailija
01.01.2014 |

Me ei olla juhlittu vuosiin, ei vaan huvita. Ei tule ketään kylään eikä jakseta ostaa mitään erityistä ruokaa tai härpäkettä. Uudenvuoden tulituksia katseltiin kymmenen minuuttia ikkunasta puolen yön aikaan, ei menty edes ulos katselemaan. Lapsi meni ajoissa nukkumaan, kun oli reissusta väsynyt.

Vappuna ostetaan ehkä pari ilmapalloa lapsen iloksi, muuten sekin on ihan tavallinen päivä.

Ollaanko me ihan vanhoja ja väsyneitä kun ei jakseta eikä oo lapsellekaan opetettu. Joulua vietetään kyllä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan normaaleja ;)

Vierailija
2/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo koskaan erityisemmin välittänyt kummastakaan juhlasta. Nykyään menen juhliin, jos joku kutsuu (ja vien totta kai viemisiä ja läheisiltä kysyn voiko auttaa järjestelyissä, en siis siipeile vaikka en itse juhlia järjestäkään), muuten vietän päiviä ihan tavallisina vapaapäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että lapsen takia pitäisi jotenkin juhlia. Ei vaan jakseta eikä viitsitä, eikä lapsikaan osaa niitä juhlia kaivata. 

Vierailija
4/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään juuri juhlita kumpaakaan. Vapuksi teen simaa ja munkkeja ja lapset saa ilmapallon, mutta uutta vuotta juhlitaan lähinnä kuoharilla ja se on siinä.

Vierailija
5/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä me vappuna simaa ja munkkeja tehdään tai ostetaan tilanteesta riippuen, mutta siinä kaikki. Uutena vuonna katsotaan ilotulitus ikkunasta, kun se meille näkyy. Ei mitään erikoisempaa. Normi ruuat ja normi elämää koko päivä muuten. 

Vierailija
6/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kyllä juhlia, mutta en jaksa... Työt vie musta kaikki mehut ja kun pääsen kotiin, käyn suihkussa ja menen nukkumaan =/

Vierailija
7/7 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Vappu ja uusivuosi eivät merkitse minulle muuta kuin ylimääräistä vapaapäivää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi