Jos olisit taloudellisesti riippumaton ja voisit asua ihan missä tahansa
Missä asuisit? Perustele. Itse tässä mietin, mikä olisi hyvä paikka, kun työ sallisi asumisen vaikka toisella puolella maapalloa.
Kommentit (18)
Olen taloudellisesti riippumaton ja voin valita asuinpaikkani. Asun Stadissa koska viihdyn täällä.
Eiköhän mulla olisi ainakin kaksi asuntoa. Näillä leveysasteilla voisi olla keväällä/kesällä.
Kun räntää tulee vaakaan, jossain lämpöisemmässä.
Zinc
Yksi asunto järven rannalla jossain sisämaassa (Suomessa), yksi asunto jossain Pohjois-Lapissa ja yksi meren rannalla, länsirannikolla.
Valkoisessa talossa. Ei vaiskaan, mulle asuinpaikka ei koskaan ole juurikaan merkinnyt mitään, vaan ne ihmiset ketkä asuu lähistöllä.
Mie lähtisi varmaan Kuopioon tai sit Lappiin. :) Kuopiossa olis kaikki kivasti lähellä, nii ei tarvitsis hankkii autokorttii ja autoo, mut Lapissa saisi olla luonnossa. M25
Johonkin Pohjanmaalle, missä ei ole yhtäkään negeriä.
Kaupungin vuokrakämpässä. Helppo asumismuoto, ei tarvii itse miettiä mitään.
Jos ihan kaikki olisi mahdollista, ostaisin ison merenrantatontin Lauttasaaresta ja rakennuttaisin sinne omakotitalon.
Tahtoisin ehkä kokeilla asumista ulkomailla. Maata on vaikeaa keksiä, mutta monet kiinnostavat kuten Saksa ja Kanada. Nyt tulee varmaan alapeukkuja, mutta tahtoisin välillä muuttaa jopa Pietariin ainakin vähäksi aikaa.
Olen taloudellisesti riippumaton ja voisin asua oikeastaan missä vain, kunhan nettiyhteys löytyy. Mutta täällä Pohjois-Suomessa vaan asun. Muutaman vuoden kuluttua ajattelin siirtyä räntäsateen ja pimeän ajaksi Aasiaan. Ns. bisnekset on ympäri maailmaa, eivätkä ole paikasta riippuvaisia.
Keskuspuistossa. Aitaisin sen pelkästään omaan käyttöön.
Järven rannalla hirsitalossa Kuopiossa.