Miksi joku ihminen on aina kieli ulkona?
Siis ei nyt koko ajan, mutta jos tekee jotakin, on epävarma, on ihmeissään, aina puskee kieli ulos joku 3 cm.
Kuulostaa ihan kamalalta ja ällöltä ja provolta, mutta olisikin, kyse on mun miehestä.
Se ei itse sitä huomaa eikä usko kun sanon. Valokuvissa on aina suu auki kuin joku hullu... Sanokaa nyt että joku muukin käyttäytyy tuolla tavoin, mulla alkaa ärsytyskynnys olla jo tosi korkealla... "Kieli aiheutti avioeron".
Kommentit (14)
Kuulostaa aika ällöttävältä, sori ap :(.
Se on kai tapa vaan..
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:13"]Se on Salkkarien Oliverin sukua?
[/quote]
Hahahahaa :D:D se on kauhee suu auki möllöttäjä!
Voi olla joku tic-oire tai arpergerin sybdrooma tai lievä kehitysvamma.
No jos se Oliver onkin mun miehen lapsi?! Haah!
Mutta kamalaa on kun mies ei usko että sillä on se kieli ulkona, ei millään. Ei se muuten ole mitenkään kehitysvammainen, mutta tuo on kyllä kammottavaa.
ap
Jos sille on jäänyt vauvaiän refleksi päälle?
Mun miehellä tulee kans kieli ulos kun se tekee keskittyneesti jotain ruumiillista hommaa, esim. vaihtaa autonrenkaita. Ei huomaa sitä itse koska joudun huomauttamaan että "suu kiinni". Mutta ei se haittaa, tuo on vain yksi pieni vika, kestän sen kyllä ;)
Ap on varmaan miehensä mielestä kiihottava.
Toi on varmaan saman tyyppinen oikku, kun joillain rupee leuat lenkkasemaan, kun saksilla leikkaavat.
Jotkut psyykenlääkkeet pistävät roikottamaan kieltä.
No eikö teillä AV-mammoilla ole sitten ripsiväri-ilmettä? Kun keskittyneesti laitatte silmiinne tököttiä, niin oletteko huomanneet mihin ilmeeseen naamanne vääntyy? :D Mulla ainakin on! Ja väittäisin että ap:n miehellä tämä kieli juttu on jotain samantyyppistä.. Jos se auttaa keskittymään niin etköhän sinä AP sen kestä??
Se on Salkkarien Oliverin sukua?