Noloin esine, joka on huoneessa, jossa nyt olet?
Kommentit (56)
9 kappaletta Ikean kirjahyllyjä.
Ne vaihdan joskus laadukkaampiin, mutta asialla ei ole kiire vaan päinvastoin hankin vielä pari tuollaista loppukirjoilleni.
En tiedä onko tämä nyt niin nolo, mutta olen pedillä läppärillä ja tuossa ihan koneen kyljessä on dildo. Ei ole kyllä menossa nyt käyttöön, en tiedä miksi se edes on siinä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:03"]
9 kappaletta Ikean kirjahyllyjä.
Ne vaihdan joskus laadukkaampiin, mutta asialla ei ole kiire vaan päinvastoin hankin vielä pari tuollaista loppukirjoilleni.
[/quote]
Miksi alapeukutus tälle?
Ikean työtuoli, jossa on päällisessä reikiä ja lapsi on repinyt täytteeseen kuoppia.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 10:24"]
Neljä purkamatonta pahvilaatikkoa. Muutettiin toukokuussa....
[/quote]
Kiva, että olette täällä mielenterveys-ongelmaiset.. oikeasti terve ihminen ei jätä neljää laatikkoa purkamatta vielä yli puoli vuotta muuton jälkeen. sainpahan naurut kaverini kanssa
Sipsipussi, cocis-pullo, joulusuklaalaatikko. Siis kaikki tyhjiä, olen ollut yksin kotona.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 10:24"]
Neljä purkamatonta pahvilaatikkoa. Muutettiin toukokuussa....
[/quote]
Kiva, että olette täällä mielenterveys-ongelmaiset.. oikeasti terve ihminen ei jätä neljää laatikkoa purkamatta vielä yli puoli vuotta muuton jälkeen. sainpahan naurut kaverini kanssa
[/quote]
Siskolla on ollu laatikot purkamatta 6 vuotta..revi siitä..
No toi pahvinen Bob marley-taulu on varmaan aika nolo, mutta sitä katsoessa tulee mieleen ne ajat kun olin vasta omilleni muuttanut villi ja nuori anarkisti, ripustin sen seinälle ensimmäisenä kun kaikki (hyvin vähäiset) tavarat oli saatu kannettua alle 30 neliöiseen yksiöön :) voi niitä aikoja <3
Kattokruunu
Se on niin vanha ja pölyinenkin
Ompahan vaan ruma kertakaikkiaan.
Käytetty vessapaperirulla keskellä lattiaa. Kyllä! Luen av:ta myös vessassa kännynetilläni. :D
Mariskooli? Keraaminen poro? Huovutettu tonttu? Keraaminen joulupukki matkustaa kuumailmapallolla-koriste?
Newtonin kehto.