Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niistä maskeista nyt hyötyä vai ei?

Vierailija
09.10.2020 |

Kertokaa! Onko hyötyä vai ei ole? Tämä on hämmentävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen päättelyyn pitäisi jokaisella riittää oma järki.  Kyllä ne estävät pärskeiden leviämisen ympäristöön, hyvät paremmin, halvat markettimaskit huonommin.   Ja jos haluat itselle suojaa muiden pärskeiltä, vähintään FFP2 tasoinen hengityssuojain auttaa.

https://maskiset.fi/fi/kategoria/kertakayttoiset-maskit/

Vierailija
2/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuessakin ihminen pärskii pöpöjään pitkälle, maski ei ehkä kokonaan suojaa tartunnalta mutta parempi maskin kanssa kuin ilman maskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

t usalainen

Vierailija
4/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista. Pitää osata ihan itse miettiä. Kukaan ei sitä sinun puolestasi tee.

Minä en usko masleohin.

Sinä saat kyllä uskoa!

Vierailija
5/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt yhtään näitä simulaatioita, missä henkilö vain kailottaa kovaan ääneen, millainen aerosolipilvi sieltä suusta lähtee ja leviää, ja pyörii siinä tilassa vielä puolen tunnin kuluttuakin. Puhumattakaan yskäisyistä tai aivastuksista.  Jos henkilöllä virus, tuo aerosolipilvi on sitä virusta täynnä myös.

Maski kasvoilla ero on melkoinen.  Ellet ole nähnyt, niin kvg.

https://maskiset.fi/fi/kategoria/kertakayttoiset-maskit/

Vierailija
6/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sitten vielä näkee noita imbesillejä jotka ottavat maskin välillä pois ja laittavat taas takaisin monta kertaa yhden kauppareissun aikana. Ja sitten lääppivät tomaatteja ym.

Vierailija
7/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, ainakin minulle.

t. maskitehtaan omistaja

Vierailija
8/8 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin ensisijainen tarkotus on suojata muita sinulta joka et voi oikein koskaan olla varma että onko sulla se korona.

Valtaosa koronan levittäjistä on oireettomia niin eivät osaa edes varoa, koronan kantajalle oireet voi tulla myöhemmin tai jopa ei koskaan mitään minkä huomais.

Itse suojautuakseen kunnolla pitäis olla silmät suojattuna niiltä mikroskooppisilta pisaroilta myös.

Käytä maskia yhdistettynä hyvään käsihygieniaan niin osoitat välittäväsi myös muista kuin vain itsestäsi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi