Idiootit, jotka alkavat ampua heti iltakuudelta
Minkä takia? Ei kenenkään lapset mene heti kuuden jälkeen yöunille etenkään uudenvuoden yönä. Oli tosi nastaa olla lenkillä kun räjäyttely alkoi. Viiden metrin askelilla sitten loppumatka kotiin, hyvä ettei verkkarit revenneet.
Kommentit (38)
Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä. Diilaa.
Aijaa, ihme että siihen asti mahtoi teinit odotella. Aiempina vuosina on paukuttelu alkanut jo kolmen-neljän aikaan. Samoin on turhaa joidenkin kitistä siitä kun paukutella saa vain klo 02 asti. Ikinä ei ole kukaan paukutellut siihen asti. Yhden aikaan se paukuttelu yleensä loppuu.
Eipä tuo mitään, täällä päin joku aloitteli jo joulupäivänä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 22:46"]
Eipä tuo mitään, täällä päin joku aloitteli jo joulupäivänä.
[/quote] Meillapain ilotulituksella juhlistetaan vuoden vaihtumista ja paukkuu vasta puolenyon aikaan. Suomessa kai uusi vuosi tulee vahan eri aikaan.
Aloitin meidän pikkupojan kanssa jo klo17.
Kyllä sen huomas, kun kello oli tasan 18.00, jukolauta se kerta jysähdys, kun kymmenet paukut ja raketit rävähti samantien.
Muistan olleeni typerä teini 20 vuotta sitten, että mentiin poksuttamaan kiinareita puolikuusi. Oltiin niin rebel.. :( Sitten eka ikkuna avautui ja eräs vanhempi nainen huusi, ettei kello ole vielä kuusi.
Niinpä..
Kun kello iski kuusi ja se meidän porukka sitten oli kaikki valmiina siinä paukkuttamassa jotain, ei se täti silloinkaan kiitellyt. En ylpeile.
Suhteellista.... Meidän naapurin kersat paukutteli jo eilen.
Oliko pakko lähteä kusettamaan koiraa sillon kuuden aikaan, kun on tiedossa, että siihen aikaan saa ruveta ampumaan raketteja? Äly, hoi, älä jätä!
Eikö siellä lenkillä voi tänä yhtenä päivänä käydä ennen kuutta tai jättää väliin?
Ei tietenkään...minä, minä, minä, minä, minä ja aina vaan minä ja mun tarpeet ja rutiinit. Muuttakaa metsään, ei ole muita ihmisiä häiritsemässä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 22:44"]Että saa verkkarit reppeemään.
[/quote]
Ei sentään levikset repee
Kyllä vaan helsingissä pauke alkaa reippaasti ennen kuutta ja jatkuu vielä kahden jälkeen. Uuden vuoden päivänäkin muutamat runkut vielä räjäyttelee raketteja.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:10"]
Oliko pakko lähteä kusettamaan koiraa sillon kuuden aikaan, kun on tiedossa, että siihen aikaan saa ruveta ampumaan raketteja? Äly, hoi, älä jätä!
[/quote]
Kauankos sellainen keskiverto paukkuarka koira pystyy olemaan jalat ristissä, jos iltakuudelta (tai jopa ennen) alkaa paukuttelu ja jatkuu vähintään yhteen asti yöllä. Vai onko koiranomistajan sitten pakko lähteä silloin yöllä pissattamaan ja toivoa, että ampuminen ois jo lopetettu?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:10"]
[/quote]
Kauankos sellainen keskiverto paukkuarka koira pystyy olemaan jalat ristissä, jos iltakuudelta (tai jopa ennen) alkaa paukuttelu ja jatkuu vähintään yhteen asti yöllä. Vai onko koiranomistajan sitten pakko lähteä silloin yöllä pissattamaan ja toivoa, että ampuminen ois jo lopetettu?
[/quote]
Mä vein koiran ulos viideltä ja seuraavan kerran vien varmaankin siinä kahden maissa. Tai mielellään jo aikaisemminkin jos vaan pahimmat paukuttelut on ohi.
Nukkumaan haluaisin jo mennä mutta ei auta mikään...koiran kanssa valvotaan.
Voi lässyn lässyn. Klo 18.10-18.30 oli meillä raketit..lässyn lässyn. Klo 19.00 iltapala ja 19.45 nukahti kun saunanlyhty lässyn lässyn. On vaikea ymmärtää,että joissain perheissä on myös pieniä,jotka kokevat sen ensimmäisen uuden vuoden ja yö kuiten menee päin kettua (mitä se sanoo),kun toiset paukuttaa keskellä yötä. Terv. Mamma joka menee just nukkumaan.
Mun naapurin koira heilutti häntäänsä raketeille:) Oli siis ihan innoissaan,taitaa olla vähän kuuronpuoleinen,mutta ajattelin koiran tietävän että vuosi vaihtuu :D
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 23:17"]
Voi lässyn lässyn. Klo 18.10-18.30 oli meillä raketit..lässyn lässyn. Klo 19.00 iltapala ja 19.45 nukahti kun saunanlyhty lässyn lässyn. On vaikea ymmärtää,että joissain perheissä on myös pieniä,jotka kokevat sen ensimmäisen uuden vuoden ja yö kuiten menee päin kettua (mitä se sanoo),kun toiset paukuttaa keskellä yötä. Terv. Mamma joka menee just nukkumaan.
[/quote]
* Hiipii ikkunan taakse räjäyttämään kiinanpommeja ja herättää lapset *
Jotenkin ymmärtäis vielä kauniit ilotulitusraketit, mutta mihin niitä jysäyspanoksia ja papatteja tarvitaan?
Me käytiin! Iltatouhut vie aikansa. Meillä kolme alle kouluikäistä ja heidän rytmissä mennään, myös uutena vuotena.
...koiran kanssa siis.